آخرین اخبار

23. آذر 1399 - 8:20   |   کد مطلب: 37638
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد خبر داد
توقیف ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اسدآباد
سرهنگ افشين ياری بااشاره به دستگیری ۱۵ متهم در اجرای طرح امنیت اجتماعی، گفت: در این 2 دستگاه موتورسيكلت و 11 دستگاه خودروي متخلف توقیف شد.

سرهنگ افشين ياری، فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، بااشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار کرد: در این طرح که با همکاری پلیس راهور و یگان‌های تابعه انجام گرفت، موضوعات انضباط اجتماعی، پيشگيري از وقوع تصادفات خسارتي وجاني، برخورد با رانندگان مزاحم و متخلف و همچنين رفع گره‌هاي ترافيکي مطرح بوده است.

 

 

وي از توقيف 2 دستگاه موتورسيكلت، 11 دستگاه خودروي متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: عدم استفاده از كلاه ايمني، آلودگي صوتي و نداشتن مدارك شناسايي، عدم وجود گواهينامه و مدارك همراه وايجاد مزاحمت براي شهروندان ازجمله تخلفات رانندگان وسائط نقليه مذکور بوده است.

 

 

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از دستگيري 15متهم در نتيجه اجراي ساير طرح هاي انتظامي توسط رده‌هاي تابعه خبر داد و افزرود: علاوه بر دستگيري يک نفر سارق اماکن خصوصي، يک فقره سرقت منزل نيز کشف شد.

 

 

وی با اشاره به لغزندگي و مه آلود بودن جاده ها و محورهاي  مواصلاتي سطح شهرستان از رانندگان خواست با احترام به حقوق عابران پياده و ساير رانندگان، همواره قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal