آخرین اخبار

23. آذر 1399 - 8:36   |   کد مطلب: 37640
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباداز پرداخت به‌روز مطالبات در مراکز درمانی اسدآباد خبر داد و گفت: برای انجام اقدامات ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش آوای سیدجمال، اسلامعلی مولوی از عملکرد حوزه مالی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طی مهر تا آذرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه دانشکده در همه معاونت‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته که قدردان زحمات همکاران هستیم.

 

وی با اشاره به تخصیص اعتبار  پرداخت کارانه پزشکان متخصص از آذرماه سال گذشته تا شهریورماه امسال افزود: اعتباری هم برای مطالبات پزشکان عمومی از اسفند سال گذشته تا شهریور‌ماه امسال تخصیص داده شده است.

 

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه اعتباری برای مطالبات پرسنل از فروردین تا مهر ماه امسال تخصیص یافت عنوان کرد: پاداش بازنشستگان که در سال ۹۸ به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند، تسویه حساب شد.

 

 

وی از پرداخت ۵۰ درصد پاداش بازنشستگان امسال دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و افزود: اعتباری برای اعطای مبلغ مانده مرخصی بازنشستگان تا پایان تیرماه امسال تخصیص یافت.

 

 

مولوی به اشاره به تخصیص اعتبار لازم برای اسناد هزینه و حقوق پرسنل شرکتی بیمارستان حضرت قائم(عج) عنوان کرد: اعتباری برای اسناد دارو و تجهیزات بیمارستان در نظر گرفته شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اختصاص این اعتبار دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در زمره ۱۰ دانشگاه برتر کشور در زمینه تسویه بدهی دارو و تجهیزات قرار گرفته است.

 

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با اشاره به تخصیص اعتباری به بیمارستان برای خرید تجهیزات مصرفی و مواد ضد عفونی در مقابله با بیماری کووید-۱۹ گفت:   اعتباری برای اسناد عمرانی بیمارستان، از جمله پروژه MRI و محوطه‌سازی بیمارستان حضرت قائم(عج) تخصیص یافت.

 

 

وی به اختصاص اعتباری برای تعمیر و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: اعتباری برای خرید ملزومات و تجهیزات بیماری کووید-۱۹ به معاونت بهداشتی تخصیص یافت.

 

 

مولوی با بیان اینکه اعتباری برای پرسنل شرکتی معاونت بهداشتی تخصیص یافت افزود:  تخصیص اعتبار برای پروژه‌های سه جانبه،
 تامین آژانس ایاب و ذهاب معاونت بهداشتی برای ارسال به موقع نمونه‌های کرونا و پیگیری بیماران کرونایی و تخصیص اعتبار بیمه روستایی در راستای هزینه در مراکز بهداشتی و روستایی از جمله اقدامات بوده است.

 

 

وی با اشاره به پرداخت به موقع اضافه کار ماهانه پرسنل معاونت بهداشتی و  فوریت پزشکی خاطرنشان کرد: پرداخت حق مسکن و مهد پرسنل دانشکده و تخصیص اعتبار برای اسناد هزینه فوریت‌های پیش بیمارستانی و پرسنل شرکتی ۱۱۵ از دیگر موارد مورد توجه بوده است.
وی به پرداخت کارانه پزشکان متخصص کلینیک تخصصی امید تا شهریور امسال اشاره کرد و گفت: اعتباری برای پروژه احداث دانشکده پرستاری تخصیص یافته است.

 

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با تاکید بر اینکه بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این اقدامات تخصیص یافته است در ادامه با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

 

 

وی بیان کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با وجود تلاش در امر پیشگیری و درمان  ویروس کرونا، همواره و در همه حوزه‌ها بر انجام به موقع تعهدات و مسوولیت‌های خود اهتمام دارد و نیز با همکاری همه کارکنان در مسیر پیشرفت و ارتقا هستیم.

منبع: اخبار سلامت اسدآباد

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal