آخرین اخبار

18. آذر 1402 - 10:50   |   کد مطلب: 46841
معاون آموزش تحقیقات دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد:
آغاز تحصیل دانشجویان رشته مامایی علوم پزشکی اسدآباد از بهمن‌ماه
معاون آموزش تحقیقات دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با اشاره به اخذ مجوز ارتقاء رشته فوریت پزشکی از کاردانی به کارشناسی، گفت: دانشجویان کارشناسی پیوسته مامایی نیز از بهمن‌ماه در دانشکده این شهرستان مستقر خواهند شد.

 دکتر مجید براتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به وجود 276 دانشجوی فعال در دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد، گفت: این تعداد دانشجو در رشته‌های پرستاری، فوریت پزشکی و بهداشت عمومی در حال تحصیل هستند.

 

وی با بیان اینکه رشته پرستاری و فوریت پزشکی در مقطع کاردانی و بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی است، افزود: مجوز رشته فوریت پزشکی از کاردانی به کارشناسی را اخذ کرده ایم اما زمان شروع تحصیل دانشجویان از مهر 1403 خواهد بود.

 

معاون آموزش تحقیقات دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از اخذ مجوز کارشناسی پیوسته مامایی در دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: دانشجویان این رشته دانشگاهی نیز از بهمن ماه در دانشکده مستقر خواهند شد.

 

وی با اشاره به نامگذاری «روز دانشجو» در 16 آذر، به مباحث تاریخی این روز پرداخت و گفت: فلسفه این روز استکبارستیزی است و باید در ایام روحیه استکبارستیزی را در بین دانشجویان پرورش داد.

 

براتی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص اینکه ما نزدیک به قله هستیم و خستگی معنا ندارد، افزود: امروز باید با شور و امید حرکت کرد و در این راستا ما برای دانشجویان برنامه کنشگری و روشنگری با موضوع عملکرد و دستاوردهای انقلاب در حوزه وزارت بهداشت برگزار کردیم.

 

وی با بیان اینکه رویکرد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد رویکردی به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم است، خاطرنشان کرد: در دانشگاه نسل اول رویکردها آموزش، نسل دوم پژوهش و تحقیق، نسل سوم فناوری و نسل چهارم رویکرد پاسخگویی و مطالبه‌گری است.

 

معاون آموزش تحقیقات دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه ما تشکل‌های دانشجویی و ببسیج دانشجویی را در دانشکده علوم پزشکی فعال کرده‌ایم، افزود: امسال بسیج دانشجویی دانشکده به دلیل فعالیت‌های چشمگیر به عنوان کانون برتر استان شناخته شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal