آخرین اخبار

11. بهمن 1399 - 20:03   |   کد مطلب: 38102
معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری بیست و دومین جشنواره موسیقی سنتی استان در ۱۵ بهمن خبر داد و گفت: اسدآباد میزبان این رویداد است.

به گزارش آوای سیدجمال، سید محمدرضا جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنرمندان تا پنجم بهمن فرصت داشتند آثار خود را ارسال کنند که در مجموع ۱۸۲ اثر در بخش تکنوازی، ۲۳ اثر در بخش گروه نوازی و ۳۰ اثر هم در بخش نغمه عشق به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه جشنواره موسیقی با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده و کشف و هدایت استعدادهای جوان برگزار می شود گفت: تقسیم شرکت کنندگان در گروه سنی هنرمندان زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال از ویژگی این دوره از جشنواره است.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در بخش تار مرتضی فطری، فرهمند اخوان و فرشاد خزایی، در بخش سه‌تار وحید منطقی، جواد مرادیان و سجاد تهذیبی و در بخش نی رضا عباسی، منصور زندی و بهروز بیگی آثار ارسالی به جشنواره را داوری می کنند.

 

جوادی افزود: در بخش تنبک نیز حمیدرضا زارعی، هادی ذبیحی و فرزاد مباشری، در بخش دف وحید ربیع پور، حامد مردانیان و کامران قادری، در بخش سنتور فرهاد کریمی، حبیب احمدی و علی کلاهچیان و در بخش ویولن عرفان احمدی، سیامک اختری و رضا قدسی داوری آثار را به عهده دارند.

 

او یادآوری کرد: آثار شرکت کنندگان در بخش تنبور نیز توسط محمد ولی محمدی، مهرداد وارسته و شهرام میرزایی و در بخش آواز توسط حسن زندی، کاظم مرادی و اشکان شریفی قضاوت می شوند.

 

به گفته جوادی رضا عباسی، محمدرضا اسدی، علی آقامحمدی و راستین هستی پرست هم داوران بخش گروه نوازی این رویداد موسیقایی هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal