آخرین اخبار

19. بهمن 1399 - 8:08   |   کد مطلب: 38160
پلیس راهور از اعمال دوباره ممنوعیت تردد شبانه در همدان خبر داد

به گزارش آوای سیدجمال، استاندار همدان در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان، گفت که براساس اعلام ستاد ملی کرونا و جدیدترین بررسی های انجام شده در خصوص رنگ بندی شهرهای استان همدان، «بهار، تویسرکان، رزن و درگزین» در وضعیت نارنجی، «همدان، ملایر و نهاوند» در وضعیت زرد و «فامنین ، کبودرآهنگ، اسدآباد» نیز در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته‌اند».

 

سرهنگ «فرخ جمالی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تغییر رنگ بندی وضعیت کرونا در سطح استان و ضرورت پیشگیری از شیوع این ویروس، اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه از امشب با حضور فعال عوامل پلیس راهور در سطح شهر همدان آغاز می شود.

 

وی اظهار داشت: برخی از رانندگان بر این باورند که تنها از طریق ماموران راهور جریمه می شوند در حالیکه با فراهم کردن زیر ساخت ها و رفع برخی نواقص موجود، تخلف تردد شبانه از طریق دوربین های هوشمند نظارتی سطح شهر ثبت و راننده خودروهای متخلف با پرداخت جریمه، اعمال قانون می شود.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همچنین در صورت اعلام و خواست ستاد استانی مقابله با کرونا، مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و گردشگری نیز به عنوان معابر پُرترافیک و تردد شهر مسدود می شود.

 

به گزارش خبرگزاری نصیرنیوز به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در جلسه امروز(شنبه) ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۲۹ هزار و ۷۶ نفر رسیده است.

 

«رشید حیدری مقدم» اظهار داشت: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۲۲ نفر و بیماران سرپایی ۱۸ هزار ۸۵۴ نفر رسیده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal