آخرین اخبار

4. اسفند 1399 - 18:47   |   کد مطلب: 38308
رئیس اداره جهادکشاورزی اسدآباد با اشاره به تولید سالیانه ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تن محصولات گلخانه‌ای در اسدآباد، مساحت مفید کل گلخانه‌های شهرستان اسدآباد را ۱۴ هکتار برشمرد و تصریح کرد: تعهد توسعه گلخانه‌ها در شهرستان اسدآباد طی سند راهبردی در سال ۹۹-۹۸ هشت هکتار بوده که تاکنون ۶.۵ هکتار این امر در مدت فوق تحقق یافته است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدکرم مرادی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۴۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع بوده که از این میزان جاده بین مزارع ۲۰۰ هکتار ترمیم و بازسازی شده و بخشی از ۲۰۰ هکتار باقی مانده نیز نیاز به ترمیم و بازسازی دارد .

 

مرادی با اشاره به اینکه در روستای بهراز یک واحد گلخانه‌ای در حال توسعه قرار دارد، گفت: در راستای توسعه گلخانه‌های شهرستان جانمایی فاز  دو مجتمع گلخانه‌ای واقع در روستای بهراز به مساحت ۴۰ هکتار است که با پیگیری‌های سرمایه‌گذار تخصیص آب و واگذاری اراضی از طریق مراجع ذیربط صورت گرفته و بقیه امور در حال پیگیری است.

 

وی در بخش دیگری گفت: با توجه به اینکه در سال آینده و در مرحله اول سوخت‌دهی تنها تراکتورهای دارای پلاک که پلاک آنها به نام مالک است، قادر به ثبت نام و دریافت سوخت خواهند بود لازم است کشاورزان و مالکان تراکتورها برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در سوخت اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

 

مرادی  تصریح کرد: مالکانی که پلاک تراکتور به نام آنها نیست، حتماً در اسرع وقت نسبت به انتقال پلاک به نام خود اقدام کنند و مالکانی که تراکتور آنها فاقد پلاک بوده و ثبت‌نام برای اخذ پلاک انجام نداده‌اند، نسبت به بیمه کردن تراکتور اقدام تا در اولویت پلاک‌گذاری قرار گیرند.

 

وی  خاطرنشان کرد: مالکانی که تاکنون هیچ‌گونه اقدامی نداشته‌اند نیز نسبت به ارائه درخواست برای پلاک‌گذاری و بیمه کردن تراکتور اقدام کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل با مسئول واحد مکانیزاسیون مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان و یا با مراکز جهاد کشاورزی تابعه مراجعه کنند.

 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با تأکید براینکه راه اندازی شعبه دوم بانک کشاورزی در اسدآباد ضرورت دارد، گفت:با توجه به قطب کشاورزی بودن شهرستان وجود یک شعبه بانک کشاورزی در شهرستان اسدآباد پاسخگو نبوده و راه‌اندازی شعبه دوم بانک کشاورزی شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal