آخرین اخبار

16. اسفند 1394 - 14:17   |   کد مطلب: 30485
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد:
گلخانه‌‌های اسدآباد به خط لوله گاز متصل شدند
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از اتصال گلخانه‌‌های اسدآباد به خط لوله گاز خبر داد و گفت: گازدار شدن گلخانه‌‌ها یکی از دغدغه‌های مهم بود که حل شد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ ناصر فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آنجایی که تأمین سوخت در تولیدات گلخانه مهمترین دغدغه گلخانه‌داران است با همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مجتمع گلخانه‌ای 21 هکتاری موسی‌آباد از نعمت گاز برخوردار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقرون به صرفه نبودن هزینه سوخت گازوئیل برای گلخانه‌داران و همچنین مشکل تهیه سوخت در فصل سرد سال از مهمترین مسائل پیرامون گلخانه‌داران است با همکاری مسئولان مرتبط اتصال خط لوله گاز به شبکه‌های داخلی گلخانه فراهم شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سهم سوخت در قیمت تمام شده در اکثر محصولات، سهم بسزایی در قیمت تمام شده دارد، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه‌شده در خط اصلی 2 میلیارد و 34 میلیون ریال، ایستگاه تقلیل فشار 440 میلیون ریال و اعتبار احداث شبکه داخلی مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون ریال بود.

وی در دسترس بودن چرخه تهیه سوخت را از مزایای این طرح دانست و گفت: از نظر زیست محیطی سوخت گاز پاک‌تر از گازوئیل بوده و از لحاظ قیمت تمام شده مقرون به صرفه‌تر است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal