آخرین اخبار

27. اسفند 1399 - 10:58   |   کد مطلب: 38509
کیومرث سرمدی با بیان اینکه پاسداران در سپاه کشور نماد شخصیت و هویت اسلامی هستند و با آنان همه ناشدنی ها شدنی است، گفت: پاسداران سپاه توأم با برنامه ریزی و هدفمندی ۷ تریلیون دلار سرمایه دشمن که برای آشوب در منطقه با وجود داعش در نظر گرفته شده بود را به باد دادند.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، جانباز، اظهار کرد: روز پاسدار کرامت خاصی دارد و ما زحمات سپاه و مجاهدت پاسداران انقلاب را در شکست دشمن در همه صحنه‌ها به عنوان یک سند افتخار مطرح است.

 

وی حضور سپاه توأم با برنامه ریزی و هدفمندی در همه زمینه‌ها اثرگذار خواند و گفت: نمونه این حضور این است که ۷ تریلیون دلار سرمایه دشمن برای آشوب در منطقه با وجود داعش و همه عوامل آن‌ها به باد داد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: ما کلامی بالاتر از کلام امام(ره) نداریم که می‌فرماید اگر سپاه نبود کشور هم نبود، بنابراین معنای این جمله آن است که پاسداران در خط مقدم همه جبهه‌ها حضور داشتند.

 

وی پاسداری را یک وظیفه خواند و گفت: آنان همچون سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در تمام صحنه‌ها از سوریه، عراق، فلسطین و تمام مرزها در سیل اهواز، زلزله سرپل گوش به فرمان رهبری بوده و جان بر کف ایستادند.

 

سرمدی با بیان اینکه سپاه پاسداران عظمتی در کشور و منطقه دارد که هر مشکلی در این منطقه پیش می آید، در خط مقدم هستند، افزود: امروز حتی کسانی که دیدگاه مثبتی نسبت به نظام و این تشکیلات نداشتند، به این باور رسیده‌اند که حلال همه مشکلات از موضوعات دفاعی، نظامی گرفته تا اقتصادی سیاسی فرهنگی با حضور پاسداران جان بر کف قابل حل است.

 

وی تأکید کرد: امروز سپاه پاسداران، جانبازان و همه ایثارگران نقطه امید و اتکا نه تنها همه مردم ایران بلکه همه مستضعفین و مسلمانان دنیا شدند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بار دیگر این روز را به پاسداران و حافظان انقلاب اسلامی تبریک گفت و افزود: ما سپاه را به عنوان نماد، شخصیت و هویت ملت ایران می‌دانیم و اینکه با ایمان و عقیده همه ناشدنی‌ها را شدنی کردند، درواقع شعار ما می‌توانیم را با برنامه‌ریزی و هدفمندی و اقتدار سپاه عملی شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal