آخرین اخبار

12. فروردين 1400 - 15:23   |   کد مطلب: 38591
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی گفت: مدیریت اقتصادی و بانکداری اسلامی مخصوصا در سال‌های اخیر نه تنها قابل دفاع نیست بلکه مورد نقد جدی است و نیازمند انقلاب اقتصادی هستیم.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با بیان اینکه نظام اسلامی یا حاکمیت الهی مربوط به مقطعی از تاریخ بشر نیست، اظهار کرد: این حاکمیت همیشه مطلوب بوده و مطلوب خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ارزیابی حاکمان جامعه نیز بر اساس مقدار پایبندی آنان به احکام و آموزه های اسلام سنجیده می‌شود نه با اسم و رسم و ادعا، تصریح کرد: در حال حاضر نیز به هیچ وجه نمی‌توان منکر دستاوردهای انقلاب اسلامی بود اما با این حال با آنچه آرمان امام(ره) و شهدا بوده فاصله بسیار زیادی داریم.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خاطرنشان کرد: در بخش تامین امنیت با وجود اینکه مورد هجوم متعدد دشمنان و بدخواهان بوده ایم به برکت نیروهای دلسوز به نظام شرایط خوبی داریم .

 

 

وی گفت: در تاریخ معاصر انقلاب عملکرد نظام در بعضی بخش‌ها به دلیل حضور افرادی در پست های مختلف که چندان پایبند به تفکرات اسلامی و انقلابی نبودند و یا تخصص و تعهد کافی نداشتند در بعضی ابعاد کند یا متوقف شده است.

 

 

رستمی با بیان اینکه مدیریت اقتصادی و بانکداری اسلامی مخصوصا در سال‌های اخیر نه تنها قابل دفاع نیست بلکه مورد نقد جدی است و نیازمند انقلاب اقتصادی هستیم، افزود: امیدواریم با تأسی به فرامین مقام معظم رهبری و کمی دقت بیشتر از قبل، مردم و مسئولین دخیل در انتخابات در انتخاب افراد مومن و صالح موفق و متقابلا آنان نیز با پرهیز از رانت و اتکا به عقلانیت و دور اندیشی و تصمیمات منطقی و متعهدانه و متخصصانه در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و جلب رضایت خاطر امت اسلامی موفق و پیروز باشند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم در سال 1400 به توفیق اللهی تحولات اتفاقات مثبتی را در همه ابعاد زندگی مردم شریف ایران که لایق بهترینها هستند شاهد باشیم، افزود: به نظر آنچه مورد توجه مسئولین قرار نگرفته یا نسبت به آن کم توجهی شده جامعیت نگاه اسلام به حاکمیت است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد یادآور شد: طبق بیان شریعت ما نمی‌توانیم ایمان به بعض و کفران به بعض دیگر از مطالبات اسلام داشته باشیم با وجود نظام اسلامی قائدتا بستر شکوفایی و تعالی هم معیشت هم معاش مردم باید تامین شود.

 

 

وی تأکید کرد: اگر انتخاب‌ها و انتصاب‌ها درست باشد و تصمیم گیری و تصمیم سازی درست شود و درست عمل شود حال جامعه قطعا درست می‌شود‌.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal