آخرین اخبار

23. اسفند 1400 - 12:25   |   کد مطلب: 41723
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با بیان اینکه برای رسیدن به جامعه مهدوی بدون حرکت‌های دانش، بینش و مهارت‌های قدرتمند اجتماعی غیرممکن است، گفت: منتظران واقعی به حرکتهای قدرتمند دینی و اجتماعی توانمند شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، جامعه مهدوی را افقی بلند و متعالی جامعه ایمانی و دینی دانست و اظهار کرد: رسیدن به این جامعه بدون حرکت‌های دانش، بینش و مهارت‌های قدرتمند اجتماعی لازم غیرممکن است.

 

وی ادامه داد: حرکت‌های قدرتمند اجتماعی دینی نیاز به کسب توانمندی منتظران واقعی و متعاقبا توانمندسازی دینی و اجتماعی و شبکه سازی در جامعه مهدوی توسط همان افراد است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در زمینه حرکتهای قدرتمند دینی که لازمه آن توانمندسازی منتظران واقعی است، افزود: با این مقدمه لازم است بدانیم در حال حاضر در کدام مرحله از توانمندسازی هستیم و برای فراهم ساختن زمینه های تحقق ظهور و جامعه آرمانی مهدوی چه برنامه اقدامی داریم.

 

وی با تأکید بر اینکه باید شب نیمه شعبان احیا و زنده و پویا شود، افزود: ما در این راستا اقدام به تولید و نشر محتوای رسانه ای کرده‌ایم.

 

 

حجت‌الاسلام رستمی استغاثه شب نیمه شعبان، سرکشی به مساجد و هیئات مذهبی، گردهمایی مبلغین دینی با عنوان "سربازان امام زمان(عج)"، تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه، اعزام روحانی و مداح به روستاها، برپایی کاروان شادی و پخش صوت، گلریزان مهدوی، برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدوی، محله برتر در فضا سازی شهری و پخش صوت در سطح شهرستان را از جمله برنامه های روز و شب نیمه شعبان برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal