آخرین اخبار

14. فروردين 1400 - 12:39   |   کد مطلب: 38605
بخشدار مرکزی اسدآباد از آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در شهرستان اسدآباد از ۱۶ فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سلیمان نظری دوست  با اشاره به جزییات ثبت نام و شرایط داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در ۵۶ روستای بخش مرکزی اظهار داشت: فرم‌های اولیه ثبت‌نام برای کاندیدا شدن شوراهای اسلامی در اختیار دهیاران قرار گرفته است.

 

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، اصل شناسنامه عکس‌دار، تصویر کل صفحات دو نسخه،اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت و تصویر آن دو نسخه، عکس ۴×۳ چهار قطعه و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

 

بخشدار مرکزی اسدآباد عنوان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل، کامپیوتر، دفاتر پیشخوان و یا مراجعه حضوری به بخشداری مرکزی و فرمانداری شهرستان اسدآباد نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: کسانی که سابقه عضویت یک دوره کامل در شورا را دارند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند و همچنین ایثارگران، جانبازان،آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه می‌توانند برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند.

 

نظری دوست ابراز داشت: برای رفاه حال داوطلبان و برای جلوگیری از ازدحام در شرایط کرونا با هماهنگی و مساعدت فرماندار شهرستان اسدآباد مقرر شد که داوطلبان دهستان‌های دربندرود و جلگه برای ثبت‌نام حضوری در بخشداری و دهستان‌های چهاردولی و سیدجمال الدین نیز در فرمانداری ثبت نام کنند.

 

وی گفت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۶ فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal