آخرین اخبار

17. فروردين 1400 - 13:04   |   کد مطلب: 38638
نظری دوست از ثبت نام ۳۸ نفر از داوطلبان علاقمند به شورا در «اولین روز» از ثبت نام شوراهای اسلامی خبر داد.

به گزارش سلیمان نظری دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از ثبت نام ۳۸ نفر از داوطلبان علاقمند به شورا در «اولین روز» از ثبت نام  شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: در اولین روز از ثبت نام  داوطلبان شوراهای اسلامی ،  از مجموع ۵۶ روستای واجد شرایط برای برگزاری انتخابات ، فعلا داوطلبان  «۲۵ روستا» برای ثبت نام به فرمانداری و بخشداری مرکزی مراجعه نموده اند ، که  مقرر شد برخی از داوطلبان برای تکمیل مدارک ثبت نام خود ، فردا به مکان های ثبت نام مراجعه کنند.

 

بخشدار مرکزی از تمامی داوطلبان خواست جهت جلوگیری از ازدحام برای ثبت نام ، هر چه سریعتر اقدام نموده و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

 وی در ادامه افزود؛ همانطور که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است ، محل ثبت نام برای داوطلبان دهستانهای چهاردولی و سیدجمال الدین فرمانداری و  دهستانهای جلگه و دربند رود در محل بخشداری مرکزی می باشد. و ساعت شروع ثبت نام از ۸صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.

 

نظری دوست بخشدار مرکزی ، ضمن تشکر از حمایت های فرماندار از مجموعه ی ستاد انتخابات شهرستان ، اعضای هیأت اجرایی، نظارت ، دهیاران و کاربران ثبت نام در بخش مرکزی نیز تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal