آخرین اخبار

11. مرداد 1400 - 11:54   |   کد مطلب: 39649
سلیمان نظری‌دوست با بیان اینکه درمانگاه حسن آباد با زیرپوشش قراردادن 7 روستا، درحال انجام عملیات واکسیناسیون است، گفت: 40 درصد اهالی 7 روستای زیر پوشش این درمانگاه واکسن زدند.

سلیمان نظری‌دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به بازدید خود از درمانگاه حسن آباد، اظهار کرد: این درمانگاه 7 روستا را با جمعیت 3 هزار نفری تحت پوشش دارد.

 

وی گفت: براساس گزارشات با تلاش خوب پزشک و کارکنان این درمانگاه 40 درصد از جمعیت 7 روستای تحت پوشش درمانگاه حسن آباد عملیات واکسیناسیون کووید 19 را انجام دادند که البته این میزان رضایتبخش نیست.

 

بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه جلسات مستمر و مکرر دهیاران و شوراها با  مسئولان خانه بهداشت برای امر واکسیناسیون انجام می‌شود، خواستار همکاری اهالی روستا برای امر مبارزه با بیماری کرونا با انجام واکسیناسیون شد.

 

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از پروژه های عمرانی روستای قادر آباد، چنار علیا و تأکید بر تسریع روند اجرای آنها، گفت: عملیات زیرسازی و بهسازی معابر روستاهای چنار علیا ، شمس آباد، ولی آباد ، گذرکجین، کمک سفلی، دهنوش در آینده نزدیک شروع می‌شود.

نظری‌دوست یادآور شد: برای اجرای پروژه زیرسازی و بهسازی این روستاها 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است که 250 میلیون تومان آن را دهیاری و مابقی را بنیاد مسکن متقبل می شود.

 

وی افزود: البته اجرای این پروژه‌ها با مشارکت دهیاری‌ها و ماشین آلات بنیاد مسکن خواهد بود.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal