آخرین اخبار

18. فروردين 1400 - 13:04   |   کد مطلب: 38643
سردار رضا میرزایی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شاخص شهیدان جمور را روحیه سلحشوری دانست و گفت: ترس برای آن‌ها معنا نداشت در تصمیم‌گیری مصمم بودند به‌گونه‌ای که با یک گروهان کارگردان را انجام می‌دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار رضا میرزایی، فرمانده شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور در دوران دفاع مقدس در نشست خبری معرفی شهدی شاخص سال 1400 اسدآباد، با به نقش‌آفرینی‌های اسدآبادی‌ها در جبهه‌های جنگ تحمیلی، اظهار کرد: شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور در شجاعت، پای‌کار بودن و پرشتاب بودن برای انجام هر عملیات و کاری حرف اول را می‌زدند به‌طوری برخی مواقع از بنده هم که فرمانده آنان بودم، در خلاقیت و تدبیر بهتر بودند، و از آن‌ها درس می‌گرفتم.

 

وی بابیان اینکه شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور، این دو برادر شب روز نمی‌شناختند و با یک گروها کار گردان را انجام می‌دادند، افزود: شهید عباسعلی فرمانده بود و لطفعلی در قسمت پشتیبانی فعالیت می‌کرد اما هر دو در خط مقدم خوب درخشیدند.

 

فرمانده شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهید عباسعلی علاقه زیادی به ماجراجویی داشت و از دشمن بارها تلفات گرفته بود، و البته اگرچه لطفعلی در پشتیبانی بود اما همیشه می‌گفت تمایل دارد خط‌شکن باشد.

 

وی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شاخص این دو برادر شهید را روحیه سلحشوری دانست و گفت: ترس برای آن‌ها معنا نداشت در تصمیم‌گیری مصمم بودند به‌گونه‌ای که با یک گروهان کارگردان را انجام میدادند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal