آخرین اخبار

28. دى 1400 - 7:32   |   کد مطلب: 41188
سرهنگ امیدعلی الیاسی شهیدان جمور و رضایی را از جلوه‌های غیرت دینی خواند و گفت: این شهیدان که نمادی از شهادت طلبی و استکبارستیزی هستند، درسی برای آزادگان جهان و رویش انقلاب خواهد بود.

 سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، بااشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ در اسدآباد با نام شهیدان جمور ، اظهار کرد:
بی شک انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مملو از جلوه های غیرت دینی است که هر کدام از آن ها درسی بزرگ برای آزادگان جهان ، نسل‌های بعدی و رویش های جدید انقلاب خواهد بود.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص اسدآباد و کشور در حوزه دانش‌آموزی، تصریح کرد: شهدای گلگون کفن شهرستان اسدآباد به ویژه شهیدان جمور و شهید محمد رسول رضایی از جلوه های غیرت دینی هستند که نام زیبای شان تا ابد در تاریخ افتخارات دیار سید جمال باقی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بااشاره به اینکه شهیدان جمور در دوران جنگ تحمیلی با تشکیل گروهان خط‌شکن شهادت طلب نینوا در عملیات کربلای ۵ خوش درخشیدند و در همین عملیات هم آسمانی شدند، افزود: شهید محمد رسول رضایی هم که نماد استکبار ستیزی ، دشمن شناسی، بصیرت و ولایتمداری است، در دیار خوش درخشیده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم یادبودی به پاسداشت حماسه و جهاد این شهدای گلگون کفن، از مردم ولایتمدار خواست که در مراسم روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در مسجد جامع که با سخنرانی سردار خادمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود،حاضر شوند.
 

 

الیاسی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و سال های نورانی حماسه و جهاد مردم ایران ، یکی از صحنه های تبلور غیرت دینی مردم ولایتمدار ایران است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal