آخرین اخبار

19. فروردين 1400 - 11:40   |   کد مطلب: 38657
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: هزار و ۲۰۳ نفر در سه روز نخست ثبت نام از داوطلبان به عنوان نامزد انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا در این استان نام نویسی کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، ، ابوالقاسم الماسی گفت: در روز نخست نام نویسی، ۳۲۸ نفر برای انتخابات شورا‌های روستایی استان همدان ثبت نام کردند که شامل ۶۸ نفر در شهرستان همدان، ۱۰۳ نفر در ملایر، ۱۶ نفر در نهاوند، ۲۶ نفر در کبودراهنگ، ۱۱ نفر در رزن، سه نفر در درگزین، ۱۱ نفر در شهرستان بهار، ۴۹ نفر در اسدآباد، ۹ نفر در تویسرکان و ۳۲ نفر در فامنین می‌شوند.

 

همچنین در روز دوم نیز ۳۶۹ داوطلب ثبت نام کردند که شامل ۷۶ نفر در شهرستان همدان، ۸۴ نفر در ملایر، ۲۵ نفر در نهاوند، ۴۱ نفر در کبودراهنگ، ۲۶ نفر در رزن، چهار نفر در درگزین، ۳۰ نفر در شهرستان بهار، ۴۴ نفر در اسدآباد، ۲۳ نفر در تویسرکان و ۱۶ نفر در فامنین هستند.

 

وی تصریح کرد: در روز سوم (دیروز) هم ۵۰۶ داوطلب شامل ۶۸ نفر در شهرستان همدان، ۱۵۳ نفر در ملایر، ۴۲ نفر در نهاوند، ۶۶ نفر در کبودراهنگ، ۲۴ نفر در رزن، ۱۵ نفر در درگزین، ۱۶ نفر در شهرستان بهار، ۶۳ نفر در اسدآباد، ۴۱ نفر در تویسرکان و ۱۸ نفر در فامنین نامنویسی کردند.

 روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا از هشت صبح ۱۶ فروردین به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شورا‌های روستایی می‌توانند به چهار روش «استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و با مراجعه حضوری به بخشداری‌های محل سکونت خود» اقدام کنند.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal