آخرین اخبار

25. فروردين 1400 - 18:45   |   کد مطلب: 38700
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ورود رسانه‌ها به بیان مشکلات واحدهای تولیدی باعث جنب و جوش مسوولان خواهد شد گفت: باید فضای اعتماد را در بین تولیدکنندگان و کارآفرین‌ها ایجاد کنیم و در این راستا حل مسائل و گره‌های تولید با پیگیری رسانه‌ای موضوعی مهم و اثرگذار است.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و شورای بسیج رسانه همدان با اشاره به ماه رمضان و ضرورت بهره‌گیری از این ماه رحمت برای خودسازی اظهار کرد: در دنیای پر از شلوغی و هیاهو باید زمانی را برای خلوت با خود و پروردگار متعال قرار دهیم که ماه مبارک رمضان این فرصت را برای ما ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نسبت به تبیین و تشریح برکات این ماه بزرگ ورود کنند گفت: در شرایطی قرار داریم که احتمال دارد برخی افراد به خاطر بیماری کرونا و شرایط خاص فعلی قادر به روزه گرفتن نباشند اما حفظ حرمت ماه رمضان در مجامع عمومی موضوعی است که باید نسبت به آن حساس بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» گفت: معتقدم به جای پرداختن به شعار سال از هزینه بیت‌المال در قالب نصب بنر و یا مباحث کلیشه‌ای و همایش‌هایی که در برخی مواقع بی‌ثمر هستند باید در مقام عمل درصدد رفع موانع تولید و تقویت فضای کسب و کار برآمد.

 

وی با طرح این سوال که باید بررسی کرد شعار سال گذشته در حوزه تولید چقدر محقق شده است اظهار کرد: بنده به هیچ وجه منکر زحمات و کارهای صورت گرفته در حوزه تقویت تولید نیستم اما برای دستیابی به نقطه مطلوب باید ضمن مطالبه‌گری کار بیشتر و قوی‌تری صورت گیرد.

 

شعبانی با بیان اینکه ورود رسانه‌ها به بیان مشکلات واحدهای تولیدی باعث جنب و جوش مسوولان به منظور پیگیری برای رفع آن خواهد شد گفت: باید فضای اعتماد را در بین تولیدکنندگان و کارآفرین‌ها ایجاد کنیم و در این راستا حل مسائل و گره‌های تولید با پیگیری رسانه‌ای موضوعی مهم و اثرگذار است.

 

وی با تأکید بر لزوم حمایت از اصحاب رسانه و حل مشکلات آنها به منظور پویایی بیشتر و کم‌دغدغه برای مطالبه‌گری اظهار کرد: مسوولان تا جایی که می‌توانند باید از این قشر حمایت کنند به ویژه در حوزه حل مشکل بیمه.

 

امام جمعه همدان در پایان با تأکید بر لزوم اقناع افکار عمومی و آگاهسازی به منظور حضور پرشور مردم در انتخابات از یک سو و گزینش فرد اصلح در مسئولیت ریاست جمهوری از سوی دیگر گفت: در بطن رأی هر فرد، افزایش امنیت، پیشرفت، تغییر در داخل کشور، رشد پایدار، تقویت سرمایه اجتماعی کشور و مقابله با توطئه دشمنان است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal