آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1400 - 23:10   |   کد مطلب: 38874
پیام روابط عمومی فرمانداری اسدآباد در پی مطالبه گری رسانه؛
متولی و مسئول پیگیری برگزاری مراسمات روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوده!
در پی عدم حضور مسئولان ارشد شهرستان اسدآباد در مراسم روز جهانی قدس مسئول روابط عمومی فرمانداری پیامی به این رسانه ارسال کرد.

به گزارش آوای سیدجمال،  در پی عدم حضور مسئولان ارشد شهرستان اسدآباد از جمله فرماندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس در مراسم روز جهانی قدس که به همت بسیجیان اسدآباد و به صورت خودجوش در گلزار شهدای شهر اسدآباد برگزار شد، مطلبی با عنوان «مسئولان کجای مراسم روز جهانی قدس هستند؟» درج و انتظار پاسخگویی مسئولان می رفت که مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری متنی را به این پایگاه خبری ارسال کردند که براساس رسالت خطیر رسانه بدون تغییر و اصلاح متن منتشر می شود.

 

 مسئول روابط عمومی فرمانداری اسدآباد:
  سرکار خانم نظری  
باسلام
بدون شک بعنوان خبرنگار و  فعال فضای مجازی متن فوق را درکانالها و گروه های مختلفی مشاهده نموده اید و حتمن خبر دارید که مراسم فوق در سراسر کشور و بخاطر وضعیت کرونا برگزار نشده است د ادامه متولی و مسئول پیگیری برگزاری مراسمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  می باشد... که سازمان فوق بصورت اطلاعیه ایی  نسبت به اعلام رسمی و عدم برگزاری هرگونه مراسم در فضای مجازی نیز اقدام نموده اند ...‌لطفا طبق قوانین مطبوعات  نسبت به انتشار پاسخ لازم در کانال مربوطه یا حذف پیام  مربوطه اقدام و مساعدت لازم معمول گردد.

 

#آوای_سیدجمال : کاش مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری توضیح می دادند که برای روز جهانی قدس چه برنامه ای در دیار سید جمال الدین، اسدآباد داشته اند .

این مطالبه از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان وجود دارد ، ولی متولی اجرای برنامه‌هایی نظیر روز قدس بر عهده فرمانداری و شخص فرماندار است .

 منتظر ارائه گزارش جلسه برنامه ریزی روز قدس در اسدآباد و همچنین برنامه های اجرا شده  هستیم. برنامه های روز قدس که فقط راهپیمایی نبوده است،   فضاسازی شهری ، پویش و مسابقه ، مراسم های مجازی ، بسته های محتوایی ،برنامه های ابتکاری و...

با #اخبار_موثق_اسدآباد درجریان خبرهاباشید
 https://t.me/avaseyedjamal

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal