آخرین اخبار

25. فروردين 1402 - 14:01   |   کد مطلب: 44739
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه به برکت راهپیمایی روز قدس ملت مسلمان رژیم اسرائیل غاصب روز به روز کمرنگ تر و نابودتر می شود، گفت: شما ملت ابهت آمریکا را شکستید، چرا که امروز آمریکا در حال غرق شدن است و سگ هار او در منطقه هم در حال مرگ و نابودی.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 25 فروردین ماه آخرین جمعه ماه مبارک مصادف با روز جهانی قدس با طرح این سؤال که چرا فلسطین برای ما مهم است؟، اظهار کرد: چون فلسطین حومه مسجدالقصی است و این مسجد مورد عنایت و تکریم خداوند و قبله اول مسلمین و شهر پیامبران است.

 

وی ادامه داد: در روایت ائمه اطهار(ع) ما آمده است که بیت المقدس یکی از چهار قصر بهشتی در دنیا است و نمازگزاردن ادر این مسجدالقصی هم ردیف نمازگزادن در مسجد الحرام است.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: رژیم نجس و دشمن درجه یک اهل ایمان با تفنگ وارد مسجد القصی می‌شود و نمازگزاران را به گلوله و خاک و خون می کشد و ملت‌های مسملان حق دارند که این رژیم آدم کش را مورد لعن و نفرین قرار دهد و مرگ بر او سر دهد.

 

 وی با بیان اینکه چندین دهه است که مردم فلسطین مظلوم واقع شده اند و سارئیل غاصب و صهیونیست کودک کش مال و جان آنان را به یغما می‌برد، افزود: این وظیفه هر مسلمانی که در مقابل این رژیم بایستد.

 

حجت‌الاسلام موحدی با یادآوری این مطلب که راهپیمایی مردم در روز قدس افضل و برترین عبادت‌هاست، گفت: مصادف شدن این روز با لیالی قدر موجب پررنگ شدن عبادت و برتری آن شد.

 

وی با بیان اینکه به برکت راهپیمایی روز قدس ملت مسلمان رژیم اسرائیل غاصب روز به روز کمرنگ تر و نابودتر می شود، افزود: امروز شرایط صهیونیست به جایی رسیده است که در ظاهر گرگی درنده است که به جان هم افتاده اند، سرکرده صهیونیست در حال نابود شدن است.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه آمریکای جنایتکار تمام تلاش خود را کرد که عربستان مقابل ایران باشد، اما می بینیم که آنان به این نتیجه رسیده اند که صلاح  شان در هم‌پیمانی با ایران است نه تقابل گفت:  حزب الله لبنان، یمن و سوریه در اوج اقتدار هستند و امروز عربستان صلاح خود را در این یده که با آنان هم تعامل داشته باشد و این ها به برکت روزهای قدس شما و ایستادگی هاست.

 

حجت‌الاسلام موحدی شما ملت ابهت آمریکا را شکستید، خاطرنشان کرد:  امروز آمیکا در حال غرق شدن است و سگ هار او در منطقه هم در حال مرگ و نابودی.

 

وی با بیان اینکه دشمن از ملت ایران سیلی خورده است، افزود: آنان تمام توان خود را گذاشته که در داخل ایران انتقام بگیرد، و تمام نقاط قوت ما را تبدیل به ضعف کند، اقتدار ما نقطه قوت ماست. آنان میخواهند با ترویج بدحجابی و بی حجابی و بی عفتی و قبح‌زدایی خانواده های ما را متزلزل کند و خانواده متزلزل نمی‌تواند امثال شهید روشن ها و قهاری ها و شهید  و مدافع و قهرمان تربیت کند.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه دشمن می‌داند که رمز موفقیت شما ملت ایمان است، افزود: او می خواهد عفت و حیا را از این جامعه بگیرد، و دشمن میداند که حیا نسبت به ایمان مانند سر به بدن است. جامعه ای که حیا نداشته باشد ایمان نخواهد داشت و بدون ایمان کاری از پیش نخواهیم برد.

 

وی افزود: دولتمردان ما منسجم و متحد عزم را جزم کردند که قانون حجاب و عفاف را اجرایی کنند و مقابل بدحجابی و بی‌حجابی بایستند، همه باید یاور پلیس باشید و در انجام این امر آنان را یاری کنید.

حجت‌الاسلم موحدی در پایان سخنانش اظهار کرد: ما متأسفیم که استان همدان در موضوع مسکن کمترین حرکت را داشتند، مسئولان استان چرا کوتاهی کردند، دولت اهتمام دارد اما مسئولان استان باید کوتاهی در این زمینه را  پاسخ دهند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal