آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1400 - 11:34   |   کد مطلب: 38949
معاون آموزش تحقیقات، پژوهش و دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی اسدآباد از پیگیری راه‌اندازی مجدد رشته پرستاری طی مهرماه امسال در اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عفت پناه با اشاره به اینکه سال ۹۶ دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از دانشگاه علوم پزشکی همدان مستقل شد اظهار کرد: در حال حاضر این دانشکده با سه رشته کاردانی فوریت‌های پزشکی،کارشناسی پرستاری و کارشناسی بهداشت عمومی فعالیت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در کلان منطقه سه وزارت بهداشت برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد سه رشته کارشناسی مامایی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، کتابداری و اطلاع‌رسانی در شاخه پزشکی و کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی به تصویب رسیده است گفت: امیدواریم رشته‌های کارشناسی ناپیوسته همچون فوریت‌های پزشکی نیز به این مجموعه اضافه شود.

 

معاون آموزش تحقیقات، پژوهش و دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو واحد جدید در معاونت آموزشی شدیم عنوان کرد: با توجه ویژه ریاست دانشکده واحد کمیته انضباطی و مرکز آموزش مهارت حرفه‌ای اضافه شد.

 

وی از تعلیق مجوز جذب رشته پرستاری سخن گفت و افزود: از ابتدا پیگیر بازگشت این رشته بودیم و در این راستا بخش مهارت‌های بالینی و کتابخانه به‌روز‌رسانی و واحد دپارتمان آموزشی بیمارستان‌ قائم فعال شد و این رضایت کامل بورد پرستاری را در برداشت که امیدواریم از مهر سال ۱۴۰۰ پذیرش مجدد  رشته پرستاری در اسدآباد آغاز شود.

 

عفت پناه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا درصدد فراهم آوردن کلاس‌های مجازی بودیم که خوشبختانه با راه‌اندازی و تجهیز دو کلاس آنلاین در معاونت آموزشی حداقل ۳۰ درصد از کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه واکسن کرونا در اختیار همه کارورزان و کارآموزان بالینی دانشکده قرار گرفته است گفت: برای دانشجویانی هم که مراجعه داشتند تزریق شده که از این نظر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پیشرو بوده است.

 

معاون آموزش تحقیقات، پژوهش و دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه با تصمیمات هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی توانستیم تعداد کارکنان معاونت آموزش را به طور چشمگیری افزایش دهیم افزود: موافقت به جذب چند نفر  هیات علمی شدیم تا بتوانیم بیش از پیش به شاخص‌های وزارت‌خانه نزدیک شویم.

 

وی یادآور شد: در حوزه دانشجویی فرهنگی با جذب اعتبارات از وزارت بهداشت توانستیم نسبت به ساخت خوابگاه جدید پسرانه و تجهیز و استانداردسازی فضای خوابگاه‌ها اقدام کنیم که مشکل دانشکده در این زمینه تا سال‌های آینده به طور کامل برطرف خواهد کرد.

 

عفت‌پناه بیان کرد: امیدواریم با مساعدت‌های استانداری، ریاست دانشکده و مجموعه شهرستان دانشکده‌ پرستاری و خوابگاه‌ها تا شهریور ماه به پایان برسد و در صورت وجود شرایط، سال تحصیلی ۱۴۰۰ را به صورت حضوری و در مکان جدید دانشکده پرستاری آغاز کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با کمک همکاران معاونت آموزش تحقیقات و دانشجویی فرهنگی بود که از ابتدای مهر ماه توانستیم شاخص‌های رتبه‌بندی و برنامه علملیاتی این معاونت به بیش از ۸۰ درصد بهبود ببخشیم.

 

معاون آموزش تحقیقات، پژوهش و دانشجویی فرهنگی علوم پزشکی اسدآباد در پایان با اشاره به اینکه بیمارستان قائم اسدآباد تمامی شرایط یک مرکز درمانی آموزشی را دارد که پس از گذشت شرایط اضطراری کرونا پیگیر تیپ (۱) و آموزشی شدن این مرکز خواهیم بود گفت: به دنبال این هستیم تا دانشجویان و اعضای هیات علمی بهتر بتوانند به فعالیت‌های خود بپردازند.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal