آخرین اخبار

4. تير 1400 - 15:30   |   کد مطلب: 39306
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛
قدردانی از گرم کنندگان تنور انتخابات
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد از برگزارکنندگان انتخابات و از همه کسانی که تنور انتخابات را گرم کردند، قدردانی کرد و افزود: در این انتخابات هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و هم نمایندگان ادوار گذشته و فعلی خوب درخشیدند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید و توصیه نمازگزاران به اجتناب از گناهان، به نامگذاری هفته قوه قضائیه با به شهادت رسیدن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سال ۶۰ اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی مردم داری بود و دنبال پست و مقام نبود، آنچنان که امام راحل ایشان را یک ملت می دانست.

 

وی تأکید کرد: امروز مدیران ما در قوه قضائیه باید راه و روش شهید بهشتی را در زندگی و عمل و کار خود الگو کنند.

 

امام جمعه اسدآباد با قدردانی از تلاش و زحمات نیروها و کارکنان در قوه قضاییه به خصوص در دوران خدمت آیت الله رئیسی، گفت: فسادستیزی در دوران خدمت ایت الله رئیسی در ریاست قوه قضائیه، نقطه امیدی برای مالباختگان، جوانان، و کسانی که ضرر مالی دیده بودند، شد.

 

وی تأکید کرد: باید کارکنان و مسئولان در دستگاه قضایی نسبت به خشکاندن فساد، ارتباط نزدیک با مردم، مردمداری، برادری و برابری مدنظر قرار دهند چراکه موجب ایجاد امید و رسیدن مردم به حق و حقوق‌شان می شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی مجد با قدردانی از حضور و مشارکت مردم در انتخابات علی رغم همه توطئه ها و سمپاشی ه‍ای دشمن، مداخله بیگانگان، فشارهای اقتصادی، گفت: مردم قدرشناس ما وارد صحنه انتخابات شدند و بااین حضور هم توطئه دشمنان خنثی شد هم آنان را خشمگین و موجب یأس و ناامیدی شد.

 

وی انتخاب آیت‌الله رئیسی را بهترین انتخاب در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و گفت: آیت الله رئیسی یک نعمت الهی است که نور امید را برای تغییر وضع موجود در دلها روشن کرد.

 

امام جمعه اسدآباد با تبریک انتخابات شوراها در شهر و روستا، از منتخبین خواست با وحدت، برادری، اتحاد، خدامحوری شهرداران و دهیاران خوبی را در منطقه انتخاب کنند و این توفیق انتخاب را قدرشناس باشند، البته ما هم پشتیبان آنان خواهیم داشت.

 

وی از برگزارکنندگان انتخابات و از همه کسانی که تنور انتخابات را گرم کردند، قدردانی کرد و افزود: در این انتخابات هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و هم نمایندگان ادوار گذشته و فعلی خوب درخشیدند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal