آخرین اخبار

9. تير 1400 - 13:20   |   کد مطلب: 39362
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان:
مبارزه با مواد مخدر عزمی همگانی و منسجم‌تر را می‌طلبد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: مبارزه با مواد مخدر همانند کرونا عزمی همگانی و حتی منسجم‌تر را می‌طلبد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند  اظهار داشت: مواد مخدر صنعتی با پایه آزمایشگاهی و اثرات روانی آثار تخریبی بالایی نسبت به مواد مخدر سنتی در بین مصرف‌کنندگان دارد.

 

 

وی با اشاره به هفته جهانی مبارزه با موادمخدر به لزوم کنترل ارتباطات نوجوانان و جوانان با اطرافیان توسط خانواده‌ها تأکید کرد و گفت:کمیته سایبری ستاد فضای مجازی، موارد مرتبط با موادمخدر را در فضای مجازی رصد می‌کند.

 

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان ادامه داد: آشفتگی روحی و روانی از کمترین عوارض مواد صنعتی است که بسیار جای تامل و دقت دارد.

 

 

وی با بیان اینکه مواد صنعتی مثل موادمخدر نیاز به باند آنچنانی ندارد، گفت:با توجه به آزمایشگاهی بودن مواد صنعتی می‌توان گفت نهادهای بازدارنده در کشف و ضبط نیاز به همیاری مردم دارند.

 

 

عبدکوند افزود: از هدف‌های دشمن، آسیب به روان جوانان و ایجاد موانع پیشرفت با عدم دانایی افراد است که این هدف وظیفه ما را در مبارزه دوچندان می‌کند.

 

وی همچنین عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر همانند کرونا عزمی همگانی و حتی منسجم‌تر را می‌طلبد.

 

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان درباره میدان مبارزه با سوداگران مرگ نیز گفت:بیش از ۹۰ درصد از حلقه‌های تهیه و توزیع منهدم می‌شوند و مابقی حلقه‌ها نیز به علت تغییرات گاها اساسی  و استراتژی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

 

عبدکوند همچنین از ارائه خدمات همچون تسهیلات، ایجاد شغل و ... به خانواده‌های بهبود یافتگان خبر داد.

خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal