آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 13:07   |   کد مطلب: 28657
شهردار اسدآباد با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اسدآباد 11 میلیارد تومان دانست و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از برجسته‌ترین برنامه‌های شهرداري طی امسال است.

به گزارش آوای سیدجمال، شهرداری به عنوان یکی از سازمان‌های مهم در سطح کشور است که در توسعه و پیشرفت همه جانبه هر شهر و همچنین در مبلمان و دکوراسیون شهری و رفاه حال شهروندان تأثیرگذار است و در رأس این سازمان مهم یک مدیریت واحد وجود دارد که روند و آهنگ رشد و توسعه شهری را تسریع بخشیده و زمینه رضایت شهروندان را فراهم می‌کند.
در این مدیریت واحد، فردی با درایت و از چهره‌های شاخص و با تجربه در امور مدیریتی به عنوان شهردار منتخب شد و تا به آن روز که شهردار شد، کمتر کسی از مدیریت خوب و بی‌نظیرش مطلع شدند و مدیریت ایشان در سازمان شهرداری نمود بیشتری پیدا کرد چرا که سازمان شهرداری به عنوان سازمانی است که با همه ادارات و دستگاه و حتی مردم هم ارتباط دارد و شاید کمتر کسی توان مدیریت آن را داشته باشد.
حمزه عبدکوند شهردار اسدآباد که سکانداری سازمان‌ها و ادارات دولتی مختلف فعالیت داشته، توان مدیریتی‌اش در سازمان شهرداری اسدآباد در همان آغاز کارش به خوبی خود را نمایان شد و خدمات ارزنده‌ای در طی فعالیت دولت تدبیر و امید داشته است.
البته ناگفته نماند که هر شهروند اسدآبادی به خوبی این مهم را درک کرده که از زمان آغاز فعالیت حمزه عبدکوند این شهر تاکنون تحولات و نهضتی بزرگ از جمله آسفالت بیشتر خیابان‌ها و کوچه‌ها، جالیز معابر عمومی و ... را به خود دیده است و قطعا" با گذر زمان، سعه صدر و مشارکت خوب مردم، نگاه مثبت مسئولان شهرستان به این شهر دگرگرنی و تحولات بیش از پیش در آن رخ نمایان خواهد کرد.
ایشان نه تنها در امر مدیریتی فردی مدبر و قاطع است، بلکه در امر معاشرت، تکریم و احترام به قشرهای مختلف جامعه از جمله به خانواده های شهدا ارادت خاصی دارد.
ارتباط صمیمی حمزه عبدکوند با قشر خبرنگار و اصحاب رسانه از دیرباز قابل مشاهده بود و ایشان در اتاق فکری که در راستای بررسی مشکلات و مسائل پیرامون شهر و توسعه آن تشکیل دادند از افکار و ایده‌های خبرنگاران کمک گرفته‌اند.
هفته دولت فرصتی را فراهم کرد که ما در نشستی صمیمانه با شهردار کوشا و پرتلاش اسدآباد، از اقدامات و فعالیت‌های ایشان مطلع و گزارشی را تهیه کنیم.
حمزه عبدکوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت: این دولت به پشتوانه خون شهدا، آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و تدابیر و رهنمودهای رهبر انقلاب این چنین پایدار و مقتدر است.
وی گزارشی از عملکرد پنج ماهه نخست سالجاری شهرداری اسدآباد ارائه کرد و گفت: امسال 11 میلیارد ریال بودجه عمرانی شهرداری پیش‌بینی شده است.
شهردار اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی المان شهدای گمنام در پارک شهید مدنی(جنگلی) خبر داد  و افزود: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ريال در حال اجرا است و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آغاز المان شهدای گمنام
 با یک میلیارد 500 میلیون ریال
 اعتبار در حال اجرا است

وی همچنین از احداث سرویس بهداشتی در کوچه اسفندیاری مقابل مسجد جامع شهر اسدآباد خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه نیز  یک میلیارد و 500 میلیون ريال اعتبار اختصاص داده شده که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عبدکوند احداث قبرهای پیش ساخته بهشت زهرا و کانال شهرک شهید خزایی با اعتبار سه میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری داسنت وگفت: این پروژه‌ها 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

 

وی از دیگر فعالیت‌های خود را در بخش آسفالت دانست و گفت: امسال 52 هزار متر مربع با روکش آسفالت خیابان های سطح شهر انجام شده که  حدودا" شش هزار تن آسفالت‌ریزی داشتیم.
شهردار اسدآباد آسفالت خیابان‌های شهرک سید احمد فاز 2 کل کوچه، جاده شمس‌آباد، بلوار چهار باغ جهاد، بهشت زهرا، شهرک فرهنگیان، خیابان مرادی، کوچه شهید کوروند و شهید زیوری جمیل در خیابان چمران، کوچه نامداری، محله میدان و کوچه های فرعی آن و همچنین لکه گیری محله اسلام آباد، کوچه های آپارتمان های بخشی، شهرک فرهنگیان، شهرک پاسداران فاز یک، کوچه بسطامی در شهرک سیداحمد را از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه آسفالت ریزی برشمرد و گفت: در سطح شهر حدودا" 5 هزار تن آسفالت به متراژ 36 هزار مترمربع به صورت دستی پخش شده است.

روکش آسفالت در سطح 52 هزار
 متر مربع با 6 هزار تن
 آسفالت‌ریزی یک نهضت بزرگ است

وی از لکه گیری، جدول گذاری و نصب دال پل سرکوچه‌ها و کف‌سازی کف جداول توسط پیمانکاری کرم ملک نوری به طول 4 هزار متر اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها نیز با اعتبار یک میلیارد ریال اجرا شده که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
عبدکوند موازییک فرش خیابان جانبازان، 18 متری آزادگان، پیاده‌رو مساجد، شهرک جانبازان، مسجد حضرت علی اصغر، مسجد فاطمه زهرا، مسجد امام رضا(سیدان )، مسجد امام زمان(محمود بیگی)، موازییک فرش خیابان جنتی ، روبروی پارک چی چی امام، موزاییک فرش پیاده‌رو خیابان بهشت زهرا را از دیگر اقدامات خود در طی پنج ماهه ابتدای امسال برشمرد و گفت: این پروژه‌ها حدودا" 4 هزار متر طول داشته که با اعتبار 500 میلیون ریال انجام شده و 55 پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تعمیر، تکمیل و راه‌اندازی سرویس بهداشتی پارک شهید رجایی با اعتبار 200 میلیون ريال، احداث درب خروجی مسافر بری ترمینال با اعتبار 100 میلیون ريال، اجرا یپله خروجی اضطراری در ساختمان شهرداری با اعتبار 150 میلیون ریال، احداث سرعتگاه در سطح شهر با اعتبار 600 میلیون ریال، رنگ آمیزی سرعتگاه به تعداد 50 مورد با اعتبار  500 میلیون ریال، کاشت 800 اصله نهال کاج و اقاقیا چتری، خرید بالغ 18000 بوته انواع گل‌های فصلی ، درختچه‌های زینتی و کاشت در سطح شهر، بکارگیری تانکر آتش نشانی شهرداری و چهار دستگاه تریلر جهت آبیاری فضاهای سبز شهر پیگیری تحویل 120 هکتار از جنگل های پارک زائر توسط منابع طبیعی به شهرداری، دعوت از پیمانکاری و کارشناسان جهت طراحی و براورد قیمت جداسازی آب فضای سبز از آب شرب و همچنین آبیاری بارانی در بلوار 22 بهمن، بیل‌زنی باغچه های واقع در پارک‌ها و کاشت انواع گل و گیاه در پارک ها  از دیگر فعالیت‌های خود در طی این پنج ماهه خواند.

احداث سرویس بهداشتی در
مقابل مسجد جامع در این شهر
 یک کار بزرگ عمرانی است

شهردار اسدآباد از خرید و بکارگیری یک دستگاه چمن‌زن بنزینی جهت چمن‌زنی پارک ها و بلوارها خبر داد  و گفت: خرید 20 کامیون کود پوسیده شده به منظور کود پاشی سطح گلها و چمنکاری.
وی با اشاره به کاشت بالغ بر 500 مترمربع چمن در چهار باغ جهاد، گفت: انواع گل‌های فصلی و دائمی به مبلغ 500 میلیون ریال خریداری و در سطح شهر کاشته شده است.
و از دیگر اقدامات شهرداری اسدآباد:
·        سرویس، تجهیز و راه اندازی سرویس‌های بهداشتی واقع در پارک‌ها و همچنین نمازخانه‌ها و مساجد
·        انجام مراحل مقدماتی طراحی و جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری
·        خرید کلیه وسایل و تجهیزات لازم جهت آبیاری و نگهداری پارک ها و بلوارها
·        مطالعه و انجام  مراحل اولیه جداسازی آب فضای سبز بلوار سیدجمال الدین، پارک شهید باهنر، میدان آزادگان
·        همچنین انتقال فاضلاب پارک شهید رجایی به شبکه فاضلاب شهری
·        جداسازی آب فضای سبز پارک شهید رجایی
·        سم‌پاشی درختان شهر علیه آفات و بیماری های شایع در منطقه
·        تعمیر وسایل ورزشی و همچنین وسایل بازی کودکان موجود در پارک
·        نصب بنرهای خوش آمد گویی به مسافرین و میهمانان و شهروندان با گویش های گوناگون و هدایت آنها به مکان های موردنظر،
·        همکاری و هماهنگی با اصحاب رسانه جهت تهیه گزارش،
·        عکس برداری از پروژه های عمرانی
·        برگزاری نماز پزفیض جماعت هر روز
·        برگزاری دعای پر فیض عاشورا هر روز پنج شنبه
·        نصب بنر و پرچم و پلاکارت و آذین بندی میادین و بلوار ها به مناسبت مختلف
·        سیاه پوش نمودن خیابانها و بلوارها و میادین به مناسبت های مختلف مذهبی
·        برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور خانواده های کارکنان و اقشار مختلف مردم و دعوت از خواننده ملی،گروه طنز لیموترش در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسدآباد.
·        برگزاری جشن تقدیر از کارکنان روابط عمومی های شهرستان اسدآباد
·        برگزاری جشن جانبازان شهرداری
·        برگزاری نماز پرفیض جماعت در پارک ها با همکاری سپاه ناحیه اسدآباد
·        برگزاری اولین جلسه اتاق فکر شهرداری با حضور اندیشمندان و دارندگان فکر و خرد
·        همکاری و مساعدت در برگزاری مراسم جشن روز جوان
·        برگزاری جشن حضرت معصومه و روز دختر و حضرت علی ابن موسی رضا(ع)
·        همکاری در برگزاری مراسمات دعای ندبه شهرستان با حضور مداح اهل بیت حاج مهدی منصوری و سخنرانی حاج رضا تقوی مسئول سپاسگزاری ائمه جمعه کشور.
·        شرکت و همکاری در مراسم روز قدس با نصب پلاکارد، پرچم و فضای سازی محیط شهری
·        برگزاری جشن تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان با اهداهدایای نقدی به آنان
·        برگزاری جشن میلاد کوثر در پارک
·        اهداء بیش از هزار شاخه گل در مراسمات غبارروبی گلزار شهدا

دیدگاه‌ها

الکی میگه کوچه های فرعی محله میدان رو آشغال و کثافت ورداشته. یه سطل آشغال نمیارن بزارن تو کوچه....

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal