آخرین اخبار

25. تير 1400 - 20:57   |   کد مطلب: 39509
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: برجام با مذاکره درست و قواعد اصولی باید به بازی برد ـ برد تبدیل می‌شد اما شکست اهداف آن ناشی از بی‌تدبیری دولت و تخطی از خطوط قرمز رهبری بود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدیدر خصوص صحبت‌های امروز رییس جمهور در خصوص برجام اظهار کرد: در قانون اساسی به طور قطعی اختیارات رهبری و رییس جمهور به نوعی است که در تقابل با یکدیگر نیستند و وظایف هر یک مجزا و مستقل مطرح شده است.

 

 

وی ادامه داد: در جریان برجام به عنوان یکی از مذاکرات جهانی و ارتباطاتی که در قالب قراردادهاست، تشکیلات اجرایی کشور و در راس آن رئیس جمهور عهده‌دار امور بوده و متولی آن نیز وزارت امور خارجه بوده است.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برجام با انجام مذاکره درست و قواعد اصولی باید به بازی برد ـ برد تبدیل می‌شد اما شکست اهداف برجام و گرفتاری که در این زمینه داریم ناشی از بی‌تدبیری دولت و تخطی از خطوط قرمز مد نظر رهبری بود که اگر توجه می‌شد وضعیت فعلی ما این نبود.

 

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در جریان برجام اصول و کلیات در همه زمینه‌ها را تعیین کردند که این اصول و خطوط قرمز در راستای تأمین منافع ملی و منطبق با قانون اساسی کشور بوده اما از سوی دولت به آن توجهی نشد.

 

 

سرمدی با اشاره به اینکه دولت روحانی تقصیر خود در جریان شکست در برجام را گردن دیگران نیاندازد خاطرنشان کرد: دلیل به نتیجه نرسیدن برجام بدعهدی آمریکایی‌ها و اعتماد دولتمردان ما به وعده‌های بدون پشتوانه طرفین مذاکره‌کننده و آمریکا بود در صورتی که اگر به حرف دلسوزان توجه می‌شد نباید دستاورد ما در برجام شکست بود.

 

 

وی گفت: آمریکا تنها دنبال منافع خود است که اگر به آن عمل کنیم به اهداف اصلی جمهوری و نظامی که بر پایه خون شهدا استوار شده، پشت کرده‌ایم.

فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal