آخرین اخبار

30. بهمن 1400 - 10:49   |   کد مطلب: 41497
کیومرث سرمدی با بیان اینکه دغدغه رهبری در برجام که توجه به منافع ملی است، باید مورد توجه مذاکره کنندگان دولت سیزدهم باشد، گفت: البته قدردانی رهبری از زحمات مذاکره کنندگان نشان می‌دهد که آنچه راهبرد اصلی برای مذاکره بوده و خطوط قرمز و منافع ملی در آن رعایت و در جریان است، امید است با پیشرفت مذاکرات برجام در چارچوب نظام و رهبری به منافع مدنظر برسیم.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، عصر همدان با اشاره به کلیاتی از فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار تصویری با مردم آذربایجان، اظهار کرد: ایشان در این دیدار علاوه بر تحلیل گذشته و تبیین توجه به نقش دشمن در مقابله با تفکر انقلاب، نگاهشان به آینده بود.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم در تذکرات به مسئولان و دست‌اندارکاران نظام، به موضوع انرژی هسته ای و توجه به فرزند آوری تأکید داشتند، افزود: امروز اگر جامعه با پیری جمعیت مواجه و خالی از جوان شود، قطعا" پیشرفتهای جامعه در زمینه های مختلف دچار مشکلات خواهد شد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: به توجه ویژه به صاحبان فکر و دانشمندان علم و فناوری تأکید داشتند که اگر به این قشر توجه نشود، قطعا" با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد چرا که این زمینه باید حرف برای گفتن باشد.

 

وی تأکید کرد: مسئولان در مجموعه دولت و مجلس باید به موضوعات سخنان رهبری که آینده نگری است، توجه ویژه کنند.

 

سرمدی یکی از نکات مهم در سخنان رهبری را موضوع برجام و تأکیدات ایشان مبنی بر توجه به منافع ملی در این موضوع دانست و افزود: اینکه چرا در برجام در دولت قبل توفیقات حاصل نشد،عدم توجه به خطوط قرمزی بود که رهبری به آن تأکید داشتند اما این اتفاق نیفتاد؛ حال دغدغه رهبری که توجه به منافع ملی در برجام است، باید مورد توجه دولت آقای رئیسی قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: البته قدردانی رهبری از زحمات مذاکره کنندگان نشان می‌دهد که آنچه راهبرد اصلی برای مذاکره بوده و خطوط قرمز و منافع ملی در آن رعایت و در جریان است، امید است با پیشرفت مذاکرات در چارچوب نظام  و رهبری منافع ملی مدنظر در برجام به آن برسیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal