آخرین اخبار

23. مرداد 1400 - 8:04   |   کد مطلب: 39742
دکتر ایرج صالحی از بروزرسانی دستگاه اتوآنالایزر در بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد خبر داد و گفت: این دستگاه به همت وپیگیری نماینده مجلس از هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران و محل اعتبارات دانشکده خریداری شد.

دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از بروزرسانی و مدرن کردن دستگاهی آزمایشگاهی در بیمارستان حضرت قائم(عج) این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اتوآنالایزر دستگاهی است که  برای اندازه گیری و نمایش ترکیب‌های شیمیایی خون مانند برخی از متابولیت‌ها، الکترولیت‌ها، پروتئین‌ها و یا داروها را در نمونه‌های سرم، پلاسما، ادرار، مایع نخاع و یا سایر مایعات فیزیولوژیک بدن استفاده می شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه اتوآنالایزر در ازمایشگاه بیمارستان قائم سالها بود که قدیمی و بروزرسانی نشده بود، افزود: با تلاش و پیگیری مجدانه نماینده مجلس دستگاهی مپدرن وپپیشرفته از محل اغتبارات دانشکده از هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران   خریداری شد.

 

صالحی تصریح کرد: این دستگاه علاوه بر صرفه جویی در ملزومات مصرفی و افزایش دقت و صحت نتایج آزمایشگاه بیمارستان، به افزایش میزان پاسخ دهی روزانه بیماران کمک شایانی می کند.

 

وی گفت:  دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی خریداری شده در راستای نیاز دانشکده و در راستای بروز رسانی و ارتقاء تجهیزات پزشکی مدرن و سرمایه‌ای در مسیر توسعه این بیمارستان خریداری شد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه برای خرید این دستگاه آزمایشگاهی که یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال از محل هیأت امنای صرفه جویی ارزی و اعتبارات دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هزینه شده، اذعان کرد: قیمت واقعی دستگاه ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal