آخرین اخبار

12. شهريور 1400 - 20:23   |   کد مطلب: 39936
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد تغییر نام بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی را بی تدبیری خواند و گفت: ما ا افرادی که این تغییر نام را انجام دادند، گلایه مندیم و مردم شهرستان ما ناراحت و مکدر کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با تأکید بر داشتن صداقت و تقوا در گفتار و رفتار که تشکیل دهنده دین هستند، اظهار کرد: ۱۳ تن از شهدای والامقام اسدآباد به فرماندهی سردار شهید خزایی در منطقه قراویز در ۱۱شهریور سال ۶۰ به شهادت رسیدند.

 

 

وی با گرامیداشت سالروز آیت الله قدوسی و دستجردی، و روز خونین ۱۷ شهریور، گفت: در این روز جمعی از انقلابیون به دست منافقین به درجه شهادت رسیدند.

 

 

امام جمعه اسدآباد تغییر نام بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی را بی تدبیری خواند و گفت:  ما ا افرادی که این تغییر نام را انجام دادند، گلایه مندیم و مردم شهرستان ما ناراحت و مکدر کردند. 

 

 

وی با بیان اینکه سیدجمال الدین از افتخارات کشور و استان همدان و شهرستان اسدآباد است، افزود: البته ما نوکر شهداییم، کاری به نامگذاری این بلوار به نام شهید بابایی نداریم اما انها که سبب شدند این تغییر نام صورت بگیرد، کار زشتی انجام دادند و مردم ما گله مند شدند..

 

 

وی ادامه داد: البته ما اعتراض مان نسبت این تغییر نام را دیروز در جمع ائمه جمعه استان و آیت الله شعبانی بیان کردیم، این تغییر نام دیگر انجام گرفته و کاری نمی‌شود، کرد اما آیت الله شعبانی قول دادند مکان دیگری را به نام سیدجمال الدین اسدآبادی قرار دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal