آخرین اخبار

16. شهريور 1400 - 8:57   |   کد مطلب: 39969
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که تاکنون ۶۵۰ هزار و ۸۸۱ دُز واکسن کرونا براساس اولویت های اعلام شده در این استان تزریق شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر «محمد خزائی»  افزود: از این تعداد واکسن، ۴۳۹ هزار و ۹۰۶ دُز آن در نوبت نخست و ۲۱۷ هزار و ۹۷۵ دُز نیز در نوبت دوم تزریق شده است.

 

وی ااظهار داشت: سهم شهرستان ها در تزریق دُز نخست واکسن کرونا نیز به ترتیب همدان ۱۸۳ هزار و ۱۲ دُز ، ملایر ۷۹ هزار و ۷۶۸ دُز ، نهاوند ۴۵ هزار و ۳۷۹ دُز ، تویسرکان ۲۸ هزار و ۸۰۷ دُز ، کبودرآهنگ ۲۷ هزار و ۸۴۴ دُز، بهار ۲۷ هزار و ۶۲۰ دُز ، رزن ۱۹ هزار و ۳۹۴ دُز ، درگزین ۱۲ هزار و ۴۲ دوز و فامنین تزریق ۹ هزار و ۴۰ دُز است.

 

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از مجموع واکسن های تزریق شده در دُز نخست استان همدان، ۳۲۲ هزار و ۲۹۸ دُز آن سینوفارم، ۵۹ هزار و ۹۴۶ دُز آسترازنکا، ۳۶ هزار و ۸۰ دُز برکت، هشت هزار و ۴۵۳ دُز  اسپوتنیک، پنج هزار و ۵۰ دُز سوبرانا ۲ و یک هزار و ۷۹ دُز  نیز بهارات بوده است.

 

 

خزائی افزود: همچنین ۲۱۷ هزار و ۹۷۵ واکسن دُز دوم نیز در استان همدان تزریق شده که سهم شهرستان همدان ۹۷ هزار و ۴۸۴ دُز ، ملایر ۳۵ هزار و ۶۸۷ دُز ، نهاوند ۲۴ هزار و ۵۴۱ دُز ، تویسرکان ۱۷ هزار و ۱۱۱ دُز ، کبودراهنگ ۱۱ هزار و ۷۵۱ دُز، بهار ۱۳ هزار و ۳۷ دُز ، رزن هشت هزار و ۷۷۴ دُز ، درگزین چهار هزار و ۹۹۷ دوز و شهرستان فامنین تزریق چهار هزار و ۵۹۳ دُز واکسن کرونا است.

 

 

وی گفت: همچنین برای تزریق دُز دوم واکسن کرونا در استان همدان، ۱۶۸ هزار و ۲۹۸ دُز سینوفارم، ۲۵ هزار و ۵۹۷ دُز  آسترازنکا، ۱۳ هزار و ۲۴۵ دُز برکت، هفت هزار و ۸۳۲ دُز  اسپوتنیک، یک هزار و ۹۶۱ دُز سوبرانا ۲ و یک هزار و ۴۲ دُز  نیز بهارات استفاده شده است.

 

 

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

 

براساس اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تا روز گذشته به ۲ هزار و ۶۶۱ مورد و شمار مبتلایان  به ۱۰۰ هزار و ۷۰۶ نفر رسیده است.

 ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal