آخرین اخبار

28. شهريور 1400 - 12:18   |   کد مطلب: 40084
سعید کتابی با تأکید بر واکسیناسیون همه فرهنگیان در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: دستورالعمل بازگشایی مدارس از طریق ستاد کرونای استان به ما رسما اعلام نشده، گفت: یکی از شرط های بازگشایی دو نوبت واکسیناسیون دانش‌اموزان است.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان، با اشاره به تغییر وضعیت رنگ اسدآباد از قرمز به نارنجی، اظهار کرد: در سفر وزیر بهداشت به استان همدان، با اعلام رسمی سه استان که همدان جز آن‌هاست، قرار شده واکسیناسیون به صورت گسترده انجام و محدودیت سنی برداشته شود.

 

وی بااشاره به آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان متوسطه دوم، تصریح کرد: با همکاری خوب سپاه و بسیج،امر ثبت نام برای نوبت دهی به مردم در پایگاههای مقاومت در حال انجام است که این امر قابل تقدیر است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه آمار بستری افراد کرونایی در اسدآباد کاهشی است و هم اکنون ۳۲ نفر در بیمارستان بستری هستند، افزود:  این آمار کاهش به این معنا نیست که ما رعایت پروتکل بهداشتی را رها کنیم و نباید عادی انگاری انجام شود.

 

 وی با اشاره به اعلام واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها از سوی وزیر بهداشت، گفت:  اعلام این موضوع شفاف ‌و عملیاتی نبود که بعد وزارت بهداشت آن را اصلاح کرد.

 

کتابی با بیان اینکه دستورالعمل بازگشایی مدارس از طریق ستاد کرونای استان به ما رسما اعلام نشده، گفت:  یکی از شرط های بازگشایی دو نوبت واکسیناسیون دانش‌آموزان است.
وی تأکید کرد: برای انجام واکسیناسیون همگان به صورت گسترده، در صورت نیاز مرکز تجمیعی اضافه شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر انجام واکسیناسیون فرهنگیان و احصا اسامی معلمانی که هنوز واکسن نزدند، گفت: بر کسی که می‌خواهد در جمع 300 الی 500 نفری مدارس حاضر شود، پیرفته نیست که واکسن نزند.

 

وی با اشاره به اینکه تعطیلی گروههای مشاغل دو مانند باشگاههای ورزشی برای وضعیت قرمز و نارنجی است،  افزود: اگرچه وضعیت اسدآباد نارنجی است، اما همچنان مشاغل گروه ۲ تعطیل است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal