آخرین اخبار

28. شهريور 1400 - 12:34   |   کد مطلب: 40086
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه با آغاز واکسیناسیون دانش آموزان، فعلا" ثبت نام نوبت دهی برای دانش آموز متوسطه دوم است، گفت: متأسفانه برخی از معلمان برای دریافت واکسن مقاومت می کنند که قطعا" این مقاومت در برخی از والدین و دانش آموزان هم خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد  در ستاد کرونای این شهرستان، با اشاره به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس، دستورالعملی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس ابلاغ شده، اظهار کرد: حفظ سلامت دانش آموزان و توجه به ایمنی و عدالت در بحث آموزشی در این دستورالعمل مدنظر است.

 

وی با اشاره به اینکه براساس این دستورالعمل هر منطقه با توجه به شرایط کرونا در آن منطقه و رنگ بندی وضعیت کرونا می‌تواند بازگشایی شود، افزود: بنا داریم در شهرستان اسدآباد روستاهای کم جمعیت با۵۰ نفر را با رعایت پروتکل بهداشتی باز کنیم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به دستورالعمل وزارت بهداشت برای ثبت نام در نوبت دهی واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه دوم، تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد  ۷ هزار دانش آموز بالای ۱۲ سال داریم که باید واکسینه شوند.

 

وی با اشاره به واکسیناسیون 85 درصدی فرهنگیان، گفت: متأسفانه برخی از معلمان برای دریافت واکسن مقاومت می کنند که قطعا" این مقاومت در برخی از والدین و دانش آموزان هم خواهد بود.

 

سرهنگ اسماعیل ششیکانی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، هم بااشاره به همکاری بسیجیان جهادگر در مراکز تجمیعی کووید ۱۹ ، اظهار کرد: آمبولانس سپاه در اختیار دانشکده علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون است.
وی از فعالیت ۱۷ پایگاه مقاومت بسیج برای ثبت نام نوبت دهی واکسیناسیون مردم خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، بسیجیان برای اقناع سازی مردم به درب منازل خواهند رفت.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal