آخرین اخبار

9. تير 1400 - 10:10   |   کد مطلب: 39356
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 275 نفر معلم در شهرستان داریم که امسال 75 نفر آنان بازنشسته شدند، گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی با عدم همخوانی ورودی اول با خروجی پایه دوازدهمی، مشکل کمبود نیرو در مدارس خواهیم داشت که بنا داریم از ظرفیت بازنشسته ها استفاده کنیم.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص اخذ افزایش شهریه در مدارس، اظهار کرد: در مدارس شاهد که شرایط خاص خود را دارند، شهریه از سوی استان مشخص می‌شود که هنوز اعلام نشده و احتمال دارد که درصدی افزایش داشته باشد.

 

بنا نداریم افزایش شهریه در هیأت امنایی داشته باشیم
وی با بیا اینکه ما در سال گذشته برای مدارس ابتدایی هیأت امنایی 200 هزار تومان، متوسطه اول 220 هزار تومان و متوسطه دوم 300 هزار تومان می گرفتیم، گفت: نظر بنده این است که مبلغ شهریه در مدارس هیأت امنایی متوسطه دوم همان مبلغ باقی بماند اما در ابتدایی و متوسطه اول درصدی افزایش شهریه را داشته باشیم.

برگزاری کلاسهای جبرانی برای دانش آموزان /خانواده شهیدان جمور هزینه برگزاری کلاس را متقبل می شوند
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سالهای اخیر به دلیل کرونا کیفیت آموزش کمی پائین آمد و باید برای جبران آن برنامه ریزی کنیم، افزود: ما قصد داریم در سالجاری کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزان ضعیف برگزار کنیم که در این زمینه هم از ظرفیت معلمان جهادی استفاده خواهیم برد و هم قرار است خانواده شهیدان جمور که گروه جهادی را شکل داده اند، ما را در هزینه برگزاری آن کمک کنند.

 

وی با اشاره به کمبود معلم در مقطع ابتدایی در شهرستان اسدآباد، گفت: ما امسال نزدیک به 100 نفر بازنشسته فرهنگی خواهیم داشت که بنا داریم با مجوز وزارتخانه حدود 25 نفر از آنان را برایجبران کمبود معلم نگه داریم.

 

عسگری‌مهرور ادامه داد: البته 10 نفری در استخدام دی ماه که قبول شده اند، قطعا" به سازمان اضافه خواهن شد اما بنا داریم از بازنشستگانی که علاقه به کار دارند، استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 275 نفر معلم در شهرستان داریم که 75 نفر بازنشسته شده، افزود: ورودی اول با خروجی  پایه دوازدهمی همخوانی ندارد و افزایش جمعیت دانش آموز داریم که در این زمینه مشکل نیرو خواهیم داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal