آخرین اخبار

27. آبان 1400 - 8:57   |   کد مطلب: 40617
هادی نامور با اشاره به بازدید از واحدهای صنفی برای کنترل کارت واکسن متصدیان، گفت: تاکنون ۵۱۶ مورد بازدید از واحدها انجام شده که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

هادی نامور، مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در ارائه گزارش عملکردی از فعالیت بازرسان این واحد در آبان ماه سال جاری، اظهار کرد: تعداد ۵۰۹ مورد بازرسی از تمام صنوف شهر و روستا انجام شده است که 20 فقره جرایم و تخلفات صنفی را به تعزیرات حکومتی ارسال کردیم.

 

وی با بیان اینکه تعداد 16 فقره شکایات مردمی به صورت حضوری و مکتوب منجر به تشکیل پرونده شده، افزود:  در این ماه ۲۳ مورد واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب پلمپ شده است.

 

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با اشاره به ۱۱ فقره گشت مشترک در طول یک ماه، گفت: تعداد اخطار های ماده ۲۷ و ۲۸ ق، ن، ص داده شده برای ساماندهی صنوف جمعٱ ۶۳ فقره بوده است.

 

 

وی با بیان اینکه ۵۹ مورد بازدید و بازرسی از واحد‌های صنفی نانوایان شهر و روستا انجام شده، افزود: برای کنترل کارت واکسن متصدیان واحدهای صنفی ۵۱۶ مورد بازدید از واحدها انجام شده که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal