آخرین اخبار

17. آذر 1400 - 11:31   |   کد مطلب: 40807
حسین بیاتی‌فر با اشاره به اینکه 600 معلول برای دریافت مستمری و 170 نفر پشت نوبت دریافت حق پرستاری در اسدآباد داریم، گفت: امسال تاکنون 4 مورد مناسب سازی برای سهولت در تردد معلولان در سطح شهرستان انجام شده است.

حسین بیاتی‌فر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به ثبت 2 هزار و 200 معلول این شهرستان در سامانه بهزیستی، اظهار کرد: به نظر می‌رسد از این تعداد هزار و 800 نفر آمار واقعی معلولان شهرستان باشد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 680 نفر معلول در شهرستان مستمری بگیر هستند، افزود: حدود 600 نفر معلول پشت نوبت مستمری ثبت شده داریم.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در این شهرستان 40 نفر حق پرستاری ضایعه نخاعی، 30 نفر حق پرستاری خانواده محور دریافت می‌کنند، تصریح کرد: 3 نفر هم پشت نوبت ضایعه نخاعی و نزدیک به 170 نفر پشت نوبت حق پرستاری ثبت شده داریم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان 60 نفر از خدمات مرکز مراقبت در منزل احسان و 50 نفر از مرکز روزانه ابن سینا خدمات دریافت می‌کنند.

 

بیاتی‌فر با اشاره به اینکه در راستای حمایت از معلولان از ابتدای امسال 4 مورد مناسب سازی صورت گرفته، افزود: در طول امسال  40 نفر ایاب و ذهاب، حدود 100 نفر موردی، 8 نفر اورتز و پروتز، 3نفر سربازی، 8_10 نفر شبانه روزی به معلولان خدمات ارائه شده است.

 

 

وی از اهدا یک ویلچر برقی به یک معلول خبر داد و گفت: البته حدود 40 عدد ویلچر و بالغ بر 100 عدد انواع وسایل دیگر کمک توانبخشی به معلولان خدمات دهی داشتیم.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با اشاره به هزار و 400 مورد بازدید از منازل معلولین، گفت: حدود 80 فقره پرونده اشتغال برای قشر معلول تشکیل شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal