آخرین اخبار

26. آذر 1400 - 16:06   |   کد مطلب: 40889
امام‌ جمعه اسدآباد:
آل سعود وجودش از خشونت است
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد خطاب به آل سعود گفت: شما وجودتان خشونت است ، وهابیت ملعون و داعشی های خونخوار از آستین شما بیرون آمدند. حکومت بحرین بالاترین جنایت‌ها را دارند، اینها دروغگویند، اما کشور ایران عدالت محور است و البته با آنانی که سوداگران مرگ قطعا برخورد می‌شود و این قانون هر مملکتی است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۶ آذر ماه ، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری نمازگزاران از گناه، اظهار کرد: اگر زهد در دنیا را عمل کنید، در رحمت الهی بر شما نازل می‌شود.

 

 

وی بااشاره به شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: وی از افتخارات استان همدان و شاگردان انقلاب و امام بود، آنچه که به علم ارزش می‌دهد، خدمت به جامعه است رفع مشکلات مردم و ایجاد رفاه برای انان است و زمانی این علم با تعهد همراه باشد، ارزشمندتر می‌شود، و این ارزش علمنی را معارف دینی به ما میدهد.

 

 

امام جمعه اسدآباد علما و روحانیون را مروجین دین اسلام دانست و گفت: در علوم گوناگون باید به معارف دینی اهمیت داده شود و حوزه و دانشگاه باید مانند دوبال در کنار هم متحد و همدل باشند.

 

 

وی بااشاره به روز «جهان عاری از خشونت و افراطی گری»، گفت: یک سؤال مطرح است که کسانی که این نام را در جهان نام نهادند، خود به این موضوع عمل کردند، آنان کودکان یمنی را تا دهها سال دچار افسردگی و سوتغذیه نکردند،؟ اینها به ملت فلسطین ظلم نکردند؟ اینها دروغگویی بیش نیستند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد ادامه داد: همین امروز آمریکای پلید طرحی را با عنوان «محکومیت ایران علیه حقوق بشر» به مجمع سازمان ملل داد و چند کشور مستکبر و ذلیل و ترسو هم مانند بحرین ، عربستان، اسرائیل و انگلیس این طرح را تصویب کردند.

 

 

وی خطاب به آل سعود گفت: شما وجودتان خشونت است ، وهابیت ملعون و داعشی های خونخوار از آستین شما بیرون آمدند. حکومت بحرین بالاترین جنایت‌ها را دارند، اینها دروغگویند، اما کشور ایران عدالت محور است و البته با آنانی که سوداگران مرگ قطعا برخورد می‌شود و این قانون هر مملکتی است.

 

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به اینکه دست جنایتکاران و منافقین در خون ۱۷ هزار شهید ترور آلوده است، افزود: ما شیطنت دشمن را آگاهی داریم.

 

 

وی تأکید کرد: فرزندپروری، شوهرداری ، اخلاق، ولایتمداری، حفظ عفاف و حجاب، ایثار، گذشت حضرت فاطمه س در زندگایش موج می زند و باید همگان از آن الگو بگیرند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal