آخرین اخبار

27. آذر 1400 - 12:16   |   کد مطلب: 40898
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان به دو نتیجه مبارک خواهیم رسید؛ افزایش انگیزه و ارتقای منزلت و جایگاه معلم و به تبع افزایش کیفیت نظام آموزشی کشور؛ چرا که اگر حال معلم خوب باشد حال جامعه خوب خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در رابطه با تصویب لایحه رتبه بندی فرهنگیان نوشت: «اعتقاد دارم با اهمال  دولت گذشته با گذشت سالیان متمادی از تصویب سند تحول بنیادین حقوق زیادی از فرهنگیان پایمال شد، اما خوشبخت و خوشحالیم پس از سالها انتظار مجلس انقلابی توانست گامی حداقلی در عمل به قانون و عملیاتی نمودن یکی از مهمترین تکالیف سند تحول بنیادین بردارد و لایحه رتبه بندی معلمان را به تصویب برساند.

 

 

این اقدام ان شاءالله به دو نتیجه مبارک خواهد رسید؛ افزایش انگیزه و ارتقای منزلت و جایگاه معلم و به تبع افزایش کیفیت نظام آموزشی کشور.

 

 

 از دولت محترم هم تشکر می کنیم با این اقدام انقلابی و همسویی با مجلس ثابت کرد پای کار هست. انتظار داریم بعد از تایید شورای نگهبان و ابلاغ، ان شاءالله در نوشتن آیین نامه ها و ابلاغ قانون و اجرایی کردن و عملیاتی کردن قانون تسریع کنند، چرا که حیات و پیشرفت و توسعه هر جامعه را در گرو تلاش و انگیزه معلمان می دانیم.

 

 

اگر حال معلم خوب باشد حال جامعه خوب خواهد بود. منتشر کنندگان لیست‌های دروغین مخالفت نمایندگان با رتبه بندی امروز شرمسارند و مجلس یازدهم اساسی ترین اقدام را در شاید نیم قرن گذشته در تقویت نظام آموزش و پرورش انجام  داد و البته همچنان معتقدم با بهبود وضعیت اقتصادی کشور هم در نظام مدرسه داری و تحول در تجهیز مدارس و نوع عملکردها به سمت مطلوب، می توانیم با تقویت بنیه مالی معلمان و ارتقای جایگاه آنان، تربیت یافتگان نظام آموزش و پرورش را به استانداردهای مد نظر سند تحول بنیادین ابلاغی مقام معظم رهبری  نزدیکتر کنیم.»

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal