آخرین اخبار

30. آذر 1400 - 11:19   |   کد مطلب: 40931
رئیس اداره فنی و حرفه ای عنوان کرد: یکی از اهداف مهم، آماده سازی شغلی و توانمندی های مهارتی جامعه هدف بهزیستی از طریق ارائه خدمات آموزش های مهارتی با تاکید بر توسعه کارآفرینی متناسب با نیاز حال و آینده بازار کار احراز شغل مناسب، بازتوانی و آماده شدن برای یک زندگی مستقل و پایدار و نیز اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در بین جامعه هدف می باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، جلسه ای با حضوررئیس بهزیستی، رئیس و کارشناس فنی حرفه ای شهرستان، کارشناسان بهزیستی و مدیران مراکز تحت نظارت با موضوع اشتغالزایی جامعه هدف در بهزیستی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با حضور کارشناسان و مدیران مراکز شامل کمپ ها، مراکز پیشگیری و توانبخشی،کارکنان مراکز مثبت زندگی و مسئول اورژانس اجتماعی زیر مجموعه این اداره به منظور تلاش برای ارتقای سطح توانمندی های مهارتی، حرفه ای و شغلی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی اسدآباد با همکاری با اداره فنی و حرفه ای و استفاده از ظرفیتهای آن برگزار گردید.

در این جلسه رئیس اداره فنی حرفه ای شهرستان به معرفی رشته های شغلی که در حال حاضر کلاسهای آموزشی آن در فنی حرفه ای تشکیل وگواهینامه مهارت صادر می گردد  پرداخت.

 

 

رئیس اداره فنی و حرفه ای عنوان کرد: یکی از اهداف مهم، آماده سازی شغلی و توانمندی های مهارتی جامعه هدف بهزیستی از طریق ارائه خدمات آموزش های مهارتی با تاکید بر توسعه کارآفرینی متناسب با نیاز حال و آینده بازار کار احراز شغل مناسب، بازتوانی  و آماده شدن برای یک زندگی مستقل و پایدار و نیز اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در بین جامعه هدف  می باشد.

 

 

این مسئول  اظهار داشت: استفاده از کلیه ظرفیت ها و امکانات فی مابین به منظور توانمندسازی و آماده سازی شغلی جامعه هدف افراد تحت پوشش بهزیستی افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، فرزندان بهزیستی،  بهبود یافتگان اعتیاد، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب از اهداف دیگر ما به شمار می آید.

 

 

در ادامه بیاتی فر رئیس اداره بهزیستی اسداباد ضمن تشکر از حضور میهمانان از کارشناسان خود و مدیران مراکز  خواست که مسائل ومشکلات و انتظارات حوزه تخصصی خود درزمینه آموزشی فنی حرفه ای را عنوان نموده که به تفصیل موارد مطرح و نهایتاً مقرر شد همه مراکز نسبت به شناسایی و معرفی جامعه هدف خود برای حرفه آموزی اقدام نمایند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal