آخرین اخبار

15. دى 1400 - 8:58   |   کد مطلب: 41073
نماینده مردم اسدآباد در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزرای صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۰ سال است برای اسدآباد در زمینه اشتغال کار اساسی صورت نگرفته است، اگر امروز فریادم را نشنوید، فردا مدیون خواهید بود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی سه شنبه 14 دی ماه مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزرای صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 40 سال است برای اسدآباد در زمینه اشتغال کار اساسی صورت نگرفته است، اگر امروز فریادم را نشنوید، فردا مدیون خواهید بود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم ادامه داد: بنده به عنوان وکیل مردم اسدآباد، صدای این مردم مظلوم بودم، مظلومیت فرزندان جوان خطه سید جمال الدین اسدآبادی که با مدارک عالی به دنبال کارهای خدماتی هستند که آن هم یافت نمی شود. همچنین در شهر خودشان جایی برای کار پیدا نمی کنند. سرمایه گذار هم که می آید با کارشکنی مدیران دولتی مواجه می شود و موفق به ایجاد اشتغال نمی شود.

 

 

وی افزود: سال ها عده ای با استفاده از رانت نفوذ و دخالت های نابجا برای گستراندن اریکه قدرت فرصت ها را از شهرهای کوچک گرفته اند و شهرهای بزرگ را با حاشیه نشینی و معضلات عدیده به جهنم بزرگی تبدیل کرده و شهرهای کوچک را فقیرتر کرده اند.

منبع: خانه ملت

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal