آخرین اخبار

19. دى 1400 - 13:14   |   کد مطلب: 41105
به همت سپاه اسدآباد و با کمک فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا می رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، ، یکی از موضوعاتی که می شود از مکتب شهید سلیمانی درس گرفت، کمک و خدمات رسانی مخلصانه است؛ حال سپاه اسدآباد باز هم بعد چند روز از دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به یاد او دست به کار شده تا افراد آسیب دیده و نیازمند را کمک کند.

 

این بار هم هزار بسته دیگر را در قالب رزمایش کمک مؤمنانه با کمک فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج به دست افراد آسیب دیده و نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند می‌رساند.

 

در این رزمایش علاوه بر اینکه فرمانده سپاه در کنار دیگر نیروهای کادری و سرباز خود به میدان خدمت آمده تا در چیدن این بسته کمک کند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دو بخشدار مرکزی و پیرسلمان هم در این امر کمک کردند.

 

آنان این کمک و خدمت رسانی را به قول خودشان از حاج قاسم درس گرفتند.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد هم در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما اظهار کرد: از جلوه های انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به خصوص در دوران دفاع مقدس و چشمگیر نمایش داده شد، ایثار و گذشت و کمک مؤمنانه بود.

 

وی گفت: امروز هم در ایام کرونا دهها رزمایش کمک مؤمنانه به کمک مسئولان و خیرین به خصوص سپاه انجام می شود که نمونه این رزمایش در اسدآباد چندین مرحله صورت گرفته است.

 

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما گفت: 41 مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان اجرا شده که این امر در نوع خود کم نظیر است.

 

وی اظهار کرد: در ایام دهه بصیرت و به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی دو هزار بسته معیشتی آماده شده بود که هزار بسته در روز شهادت این شهید و امروز 19 دی ماه نیز هزار بسته با کمک فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع می شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal