آخرین اخبار

7. بهمن 1400 - 8:49   |   کد مطلب: 41279
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری دومین «رویداد پیشگام»،اسفندماه سال جاری در همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در نشست با اصحاب رسانه استان گفت: مردمی‌سازی تبلیغ در عملیات‌های مختلف ظهور و بروز کرده است،  از اقدامات بسیار خوبی که با پشتیبانی مجموعه گام اجرایی شد، "رویداد پیشگام" سال گذشته در استان بود که نخستین بار در کشور اجرایی شد و جوانان نخبه استان معضلات و مسائل استان را شناسایی کردند تا در گام بعدی برای رفع آن‌ها پیشنهاد دهند.

 

 

او گفت: پس از همدان سه استان نیز این رویداد را برگزار کردند و استان‌هایی نیز پیگیر هستند عنوان کرد: وقتی شرکت کنندگان پیشگام دستاورد‌های استان را احساس کردند، جدی شدند که در همدان رویداد پیشگام ۲ را هم برگزار کنند.

 

 

حجت الاسلام نظیری گفت: با وجود اینکه استان‌های دیگر درخواست داشتند و هنوز به نتیجه نرسیده، اما سازمان تبلیغات اجازه برگزاری دومین رویداد را به همدان داد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری این رویداد، اسفندماه در همدان خبر داد و گفت: شاید یک وجه تفاوت پیشگام ۲ با پیشگام یک این است که در پیشگام یک فراخوان داده شد تا جوانان مستعد که دغدغه رفع مسئله‌های استان را داشتند ثبت نام کنند، اما در پیشگام ۲ به سمت کنشگران استان می‌رویم.

 

 

حجت الاسلام نظیری گفت:  همه باید این رویداد را برای خود بدانند زیراکه فرصتی برای استان است و مربوط به هیچ کس هم نیست، مجموعه جوان نخبگانی دغدغه‌مند خود سکاندار این شدند تا به دغدغه‌های استان بپردازیم.

 

 

این مسئول گفت: ما در پیشگام دوم بنا داریم به سمت کنشگران استان برویم و کسانی که سازمان مردم‌نهاد و گروه دارند، اما با وجود دغدغه بسیار هنوز نتوانستند مشکل را رفع کنند، یک بار بیایند و این مشکلات را در قالب رویداد بیاورند و حل آن را امتحان کنند.

 

 

او گفت: مربیان مجموعه گام تجربه میدانی موفق در حل مسئله دارند و گاهی مسئله‌های پیچیده را حل کردند، آن‌ها راه را نشان می‌دهند و ما به سمت کنشگران میدان می‌رویم که نیاز است همه پای کار بیایند.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: پس از برگزاری رویداد دبیرخانه دائمی آن شکل خواهد گرفت تا ارتباط حفظ شود و کار روال بهتری داشته باشد.

 

 

حجت الاسلام نظیری گفت: متاسفانه هنوز در همدان این مسئله نهادینه نشده که برای موفقیت باید مسیر را به درستی پیش ببریم.

 

 

دبیر رویداد پیشگام در همدان نیز گفت: این رویداد سه مرحله اصلی دارد که یک مرحله دسترسی به مخاطب با کیفیت بوده که اگر محقق نشود، رویداد شکست خورده است.

 

 

محمد سلوک گفت:  ما به دو شیوه به مخاطب باکیفیت می‌رسیم که یکی از طریق رسانه‌ها و دیگری اقناع چهره به چهره و دعوت از تیم‌های نقطه‌زن است.

 

 

او گفت: مرحله ثبت نام از ۲۹ دی تا ۱۳ بهمن بوده که امیدواریم به مخاطب باکیفیت در تمام نقاط استان برسیم.

 

 

سلوک گفت: اتفاق دوم بازده ۱۶ روزه آموزشی رویداد است و ثبت نام فردی نداریم و افراد به شکل تیم‌های دو یا سه نفره تشکیل می‌شون.

دبیر رویداد پیشگام در همدان گفت: مرحله دوم علت‌یابی، کشف و در نهایت این است که چطور می‌توان آن مسئله را جریان اصلی استان کرد و  باید ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی را در حل مسئله فعال کنیم.

 

او گفت: در این رویداد افرادی که سابقه حل مسئله را دارند، در کنار تیم‌ها می‌نشینند تا خروجی بهتری داشته باشد.

 

 

دومین رویداد پیشگام از ۲۰ بهمن تا ششم اسفند سال جاری در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود، مهلت ثبت نام در این رویداد، سیزدهم بهمن ماه است.

در این نشست از پوستر دومین رویداد پیشکام  در استان رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal