آخرین اخبار

7. بهمن 1400 - 21:12   |   کد مطلب: 41287
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: آب سد اکباتان به انتها رسیده و تنها ۲.۵ میلیون مترمکعب آب دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمیدرضا نیکداد با اشاره به کاهش بارندگی‌های سال جاری گفت : فعلا در فصل زمستان هستیم و امیدواریم در روز‌های باقی مانده از زمستان شاهد نزولات جوی باشیم هرچند فصل بهار هم همواره بارش‌های خوبی داریم .
 

 

وی با بیان اینکه وضعیت منابع آبی مناسب نیست افزود: در حال حاضر ذخیره سد اکباتان به کمترین مقدار رسیده که در واقع انتهای آب است و تنها ۲.۵ میلیون مترمکعب آب دارد.

 

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه اکنون منابع مورد استفاده برای تامین آب منابع فصلی است که پس از زمستان منابع فصلی را نیز از دست خواهیم داد تصریح کرد: اکنون از چاه‌ها نیز برداشت آب صورت می‌گیرد که با شروع کشت کشاورزان کاهش دبی را نیز خواهیم داشت.

 

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه با بارش‌های خوب می‌توانیم ذخایر خوبی نیز داشته باشیم تاکید کرد : هنوز منتظر بارش‌هایی هستیم تا بتوانیم ذخایر مناسبی را برای فصل تابستان داشته باشیم.

 

نیکداد گفت : این روز‌ها منبع جدید آق‌حصار لوله‌گذاری و چاه‌ها حفر شده و اجرای خط برق را نیز به زودی آغاز می‌کنیم که ظرفیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب به منابع آبی اضافه می‌شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal