آخرین اخبار

23. بهمن 1400 - 13:24   |   کد مطلب: 41442
امام جمعه، سرپرست فرمانداری و نماینده مردم اسدآباد در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد امام جمعه ، دکتر حسین علی شرکائی فرماندار اسدآباد  و کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پيامي مشترک از حضور پرشور مردم انقلابي و همیشه در صحنه شهرستان در راهپيمايي  ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر  نمودند.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد،همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گویی های استکبار جهانی و ابر قدرتهایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی از هر حربه و ترفندی برای ضربه به پیکره و روح این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.

بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با شکوه تر از همیشه به میدان آمدند و پیام وحدت، یکپارچگی و ایستادگی  بر آرمان های والای انقلاب را در گوش جهانیان طنین انداز کردند تا دشمنان این ملت بدانند که تهدید و تحریم هرگز نخواهد توانست آنان را از اهداف والای انقلاب و منویات رهبری عزیز و آرمان مقدس شهدای عزیز غافل نماید.

حضور حماسی و سرشار از شور و شعور مردم انقلابی  اسدآباد  تابلویی زیبا از رشادت،مردانگی،غیرت و اتحاد و بصیرت را به نمایش گذاشت و يكي از بي‌نظيرترين صحنه های حماسی  را خلق كرد . یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ، تثبيت و تقويت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به حکم وظیفه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و انقلابی  مردم مومن وبصیر و قدرشناس دیار سیدجمال الدین اسدآبادی  در راهپيمايي ۲۲ بهمن، از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان اسدآباد و همه ی دست اندرکاران برگزاری با شکوه برنامه های دهه ی مبارک فجر، سرافرازی  و سعادت اخروی را آرزومندیم.

 

سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد

کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی

حسین علی شرکائی سرپرست فرمانداری اسدآباد

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal