آخرین اخبار

22. بهمن 1401 - 22:55   |   کد مطلب: 44411
سجاد محمدی شمیم در پیامی به این رسانه از کلیه همکاران، مدیران و معاونان مدارس، مسئولان بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان در برگزاری مراسم باشکوه 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در پیامی از حضور همکاران خود در آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین آنان قدردانی کرد.

در این پیام آمده:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود بی‌پایان به روح بلند و ملکوتی امام راحل(ره) ،  ارواح پاک و مطهر شهدای والامقام به ویژه شهدای معلم و دانش‌آموز ، سلام و درود بر همه دانش‌آموزان و فرهنگیانی که همچون گذشته به‌عنوان طلایه‌داران و نقش‌آفرینان خط اول مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خوش درخشیدید و بار دیگر با حضور گسترده خود در روز جشن بزرگ انقلاب همبستگی مجدد و میثاق خود را با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی را به نمایش گذاشتید.
امروز شما دانش‌آموزان برومند پس از 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردید که اقتدار روزافزون ایرانی اسلامی مرهون حضور باشعور و بابصیرت همراه با وحدت و همدلی در کنار مسئولان و دست‌اندرکاران نظام و در سایه‌سار ولایت فقیه محقق می‌گردد.
لازم می‌دانم، برای این حضور ارزشمند و آگاهانه خدا را شکر کنم  و مراتب سپاسگزاری و تشکر صمیمانه خود را از همه شما عزیزان اعلام نمایم و برای شما آینده‌سازان ایران اسلامی عزیز و همه مربیان، معلمان گرانقدر و خانواده محترمتان سلامتی، عزت و موفقیت آرزو می‌نمایم.
تشکر ویژه دارم از کلیه همکاران عزیزم، مدیران و معاونان محترم مدارس، مسئول محترم بسیج دانش آموزی، مسئول محترم بسیج فرهنگیان و همکاران پرتلاشم در مجموعه ی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در برگزاری این مراسم باشکوه سهم و نقش بی‌بدیل داشته‌اند.
سجاد محمدی شمیم
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal