آخرین اخبار

23. بهمن 1397 - 10:39   |   کد مطلب: 32049
با پایان ایام الله دهه فجر انقلاب و انعکاس اخبار از سوی پایگاه خبری آوای سیدجمال یکی از شهروندان پیام تشکری را ارسال کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انعکاس اخبار دهه فجر یکی از شهروندان اسدآبادی در پیامی از فعالیت این رسانه تقدیر کرده است. که درادامه آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام رضا(ع) فرمود: «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»؛کسی که نعمت دهنده از مخلوقات را شکرگزار نباشد، شکرگزار خداوند نیز نخواهد بود»

اکنون که دهه مبارک فجر به ٱخرین روز خود رسید و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با سربلندی تمام قدم در چهل و یک سالگی نهاد، مروری بر عملکرد عوامل ونیروهای تاثیر گذار در روند پیشرفت وتوفندگی این حرکت عظیم مردمی بر آن داشت. تابعنوان یک ایرانی تلاشها وزحمات و خدمات تمامی خبرنگاران ودست اندرکاران اخبار جامعه را ارج نهاده و به سهم خود قدر دان فعالیت های این قشر زحمتکش ،بی توقع وگمنام باشیم.
برگزاری چندین مراسم و آئین های ملی و مذهبی در قالب برنامه های سازمان های دولتی و نهادهای مردمی،اتفاقات و وقایع روزانه. دردها و رنج های مردم. انعکاس مشکلات وانتظارات اقشار مختلف مردم، معرفی عملکرد سازمانها و دوایر دولتی....گوشه ای از فعالیت های آشکار و پنهان این عزیزان است که به دور از هرگونه توقع و تلاش شبانه روزی در اختیار مردم قرار می گیرد، لذا تعدادی از فعالان فضای مجازی و مدیران گروه ها و کانالهای تلگرامی بر خود لازم می دانیم ضمن تشکر ازکلیه خبرنگار ان و خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی. از تلاشهای مجدانه رسانه آوای سیدجمال با مدیریت سرکار خانم نظری در راستای انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به شهرستان اسدآباد قدر دانی نموده و از مسؤلین محترم شهرستان خاصه فرماندار گرانقدر و نماینده محترم مردم شهرستان و عضومحترم هیئت رئیسه مجلس تقاضا مندیم ایشان را بطور شایسته مورد تشویق قرار دهند،
والسلام علیکم ورحمةالله و برکاته
صمد مرادی‌مهر مدیرکانال بهشتی به وسعت ملحمدره

باما در کانال تلگرامی همراه باشید

 https://t.me/avaseyedjamal

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal