آخرین اخبار

27. اسفند 1400 - 19:59   |   کد مطلب: 41754
با پیشنهاد خبرنگار آوای سیدجمال و استقبال گرم مسئولان دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی؛
برای اولین بار؛ مرکز اسناد سیدجمال آماده بازدید مسافران نوروزی خواهد بود
در راستای جریان‌سازی تفکر بیداری اسلامی و معرفی شخصیت سیدجمال به عنوان اولین شخصیت پیشگام در این تفکر، خبرنگار پایگاه خبری آوای سیدجمال پیشنهاد بازگشایی مرکز اسناد سیدجمال را در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به مسئولان دانشگاه سیدجمال داد که با استقبال گرم آنان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، در پی برگزاری کنگره سیدجمال‌الدین اسدآبادی در ۱۸ اسفند ماه امسال و در راستای ماندگاری و زنده نگه داشتن یاد شهیدی چون سیدجمال و اثربخش و نتیجه بخش بودن کنگره و جریان‌سازی تفکر بیداری اسلامی خبرنگار این پایگاه خبری با پیشنهاد بازگشایی مرکز اسناد سیدجمال در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به رئیس دانشگاه، از آنان خواست که نام شهید سیدجمال را نه در حرف بلکه در عمل زنده نگه دارند.

 

حسین مرادی‌مخلص، رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی هم با استقبال گرم از این پیشنهاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که مقدمات کار را برای این امر فراهم می‌کند.

 

 

وی بااشاره به بازگشایی مرکز اسناد سیدجمال در ایام تعطیلات نوروزی استقبال کرد و اظهار کرد: ما در راستای گسترش و تعمیق تفکر ناب  و متعالی سید جمال الدین اسدآبادی، آماده اجرای هرگونه برنامه هستیم و قطعا  استقبال مسافران نوروزی، گردشگران و همشهریان از جامع‌ترین مرکز سید جمال پژوهی جهان اسلام یک افتخار و برگی برای ترویج این فرهنگ و گسترش جریان تفکر سیدجمال خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی یادآور شد: این مرکز شامل کلیه کتب، اسناد، مقاله،  روزنامه‌ها،  فایل های صوتی، فیلم‌ها، نرم افزارها، دست نوشته‌ها با موضوع سیدجمال پژوهی و اسدآباد شناسی به سه زبان فارسی، عربی و لاتین است.

 

وی با بیان اینکه این مجموعه فاخر علمی- تاریخی، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه امسال همزمان با برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی  با حضور آقای زلفی‌گل،  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شده است.

 

مرادی مخلص با بیان اینکه مرکز اسناد سیدجمال پژوهی واقع در اسدآباد، دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی است که با نصب چندین بنر در سطح شهر و ورودی‌های شهر اطلاع رسانی می‌شود، افزود: این مرکز در ایام نوروز ۱۴۰۱- از ساعت ۸ الی ۱۶:۰۰ آماده بازدید مسافران نوروزی است.

 

 

وی بااشاره به رایگان بودن بازدید از این مرکز فاخر علمی و تاریخی سیدجمال، تأکید کرد: ما قطعا از مسافران نوروزی استقبال گرم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal