آخرین اخبار

26. شهريور 1402 - 6:51   |   کد مطلب: 46063
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبر داد:
وجود دو خوابگاه دخترانه و پسرانه با ظرفیت 480 نفری در اسدآباد
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه این دانشگاه دارای دو خوابگاه دخترانه و پسرانه با ظرفیت 480 نفری است، گفت: در خوابگاه دختران 6 چشمه سرویس بهداشتی و 3 چشمه حمام جدید برای بهبود وضعیت موجود احداث شده است.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فصل بازگشایی دانشگاه، اظهار کرد: این دانشگاه با داشتن دو خوابگاه پسرانه و دخترانه در سال تحصیلی جدید به استقبال دانشجویان خواهد رفت.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفت: خوابگاه دخترانه دانشگاه سیدجمالالدین اسدآبادی ظرفیت 310 نفر و خوابگاه پسرانه آن ظرفیت 170 نفر را دارد.

 

وی از تعبیه تانکر 18 هزار لیتری برای ذخیره آب مصرفی در ساعات قطعی آب برای هر یک از خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه این دانشگاه حبر داد و گفت: این دانشگاه دارای سرویس و تعمیر یخچال‌های موجود است.

 

خزل‌پور از احداث 6 چشمه سرویس بهداشتی و 3 چشمه حمام جدید در خوابگاه دختران برای بهبود وضعیت موجود خبر داد و افزود: سم‌پاشی و نظافت تمامی اتاق‌های خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه تمامی دانشجویان متاهل در خوابگاه اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد:  تلاش برای بهبود وضعیت خوابگاهی موجود در بازه زمانی تعطیلی دانشگاه‌ها انجام شده است.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفت: در این دانشگاه سرویس و تعمیرات جزیی آشپزخانه و سرویس بهداشتی انجام شده است.

 

وی به خریداری سامانه جدید و استاندارد مروارید و آموزش همکاران برای رزرو سیستمی و بروز شدن سامانه‌های خوابگاه‌ها و تغذیه اشاره کرد.

 

خزل‌پور به برپایی موکب دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در ایام اربعین هم اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در راستای رسالت اجتماعی، فرهنگی و مذهبی خود اقدام به برپایی موکب جهت خدمات‌رسانی شایسته به زائرین اباعبدالله حسین در مسیر بازگشت از عتبات عالیات داشت که بیش از 50 نفر از اساتید، کارکنان و پرسنل دانشگاه به صورت شبانه‌روزی در این موکب فعالیت داشتند.

 

وی افزود: این موکب در محوطه اصلی دانشگاه برپا شده بود که با نهار و شام از زائران اباعبدالله(ع) پذیرایی انجام و در روز اول در دو نوبت شام و نهار بیش از 2 هزار غذا طبخ و توزیع شد.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی همچنین به ایستگاه پذیرایی آب، چای و شربت از زائران حسینی اشاره کرد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal