آخرین اخبار

1. فروردين 1401 - 10:11   |   کد مطلب: 41778
محمدرضا اعتصام با بیان اینکه امسال در ایام نوروز 8 نفر نیروی عملیاتی در دو پایگاه امداد و نجات اسدآباد به صورت روزانه فعالیت دارند، گفت: با پیگیری نماینده، برای راه‌اندازی مدرسه امدادی 100 میلیون تومان اعتبار به این امر اختصاص داده شد.

محمدرضا اعتصام، رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال از فعالیت دو پایگاه امداد و نجات شهیدان قدرتی و عمادی شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: این پایگاههای امدادی در مسیر اسدآباد به همدان و پالیز به سمت کنگاور است.

 

 

وی گفت: در این پایگاههای روزانه 8 نفر نیروی عملیاتی امدادی به صورت شیفت بندی داریم و یک تیم هم در زمان اضطراری فعال است.

 

رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شرایط اسکان مسافر نوروزی در پایگاه شهید قدرتی در زمان بحران با رعایت پروتکل بهداشتی آماده است، افزود: این پایگاه ظرفیت 200 نفر را دارد.

 

وی از راه اندازی مدرسه امداد و نجات در محل جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: بنا داریم این مدرسه را با آموزش امدادی ایمنی و کمک‌های اولیه همگانی و آموزشهای تخصصی در محل جمعیت هلال احمر شهرستان ایجاد کنیم که در این راستا طی دیدار نماینده مجلس و رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبلغ 100 میلیون تومان برای تجهیز و بهسازی مکان اختصاص یافته است.

 

اعتصام ادامه داد: البته مبلغ 100 میلیون تومان دیگر هم از سوی سازمان برای این امر اختصاص داده شده است.

 

 

وی با اشاره به عملکرد جمعیت در حوزه آموزش امدادی و داوطلبان، گفت: در طول سال 1400 ما برنامه آموزش امداد در روستاها، فعال سازی خانه های هلال، ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان، 130 میلیون تومان کمک بلاعوض درمانی، انجام طرح های امور جوانان را داشتیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal