آخرین اخبار

9. فروردين 1401 - 13:58   |   کد مطلب: 41806
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از استمرار روند عرضه گوشت مرغ با نرخ مصوب دولتی در بازار این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، ، «علی دولو» اظهار داشت: در راستای جلوگیری از افزایش قیمت و عدم کمبود مرغ و نیز تکریم ارباب رجوع با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روند عرضه مرغ مصوب دولتی در این استان برای ماه رمضان استمرار خواهد داشت. 

وی افزود: به منظور سیاست و برنامه وزارت جهاد کشاورزی ،سازمان جهادکشاورزی استان و معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان برای تامین محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه به ویژه بخش مرغ، تخم مرغ و گوشت برنامه‌ریزی‌های راه گشا و مناسبی را در طی سال گذشته انجام داد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای تامین مرغ مورد نیاز روزانه بازار استان ۳۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری انجام گرفت که این میزان ۲ برابر سهمیه تعیین شده برای استان است.

دولو، میزان مرغ مورد نیاز استان همدان را در شرایط عادی و معمولی ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن برشمرد و تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال بیش از  ۲۵۰ تن مرغ مورد نیاز بازار استان همدان تامین و وارد بازار شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مرغ مورد نیاز هم استانی‌ها بویژه با قیمت مناسب و مصوب تعیین شده در اختیار مردم قرار گرفت و این روند عرضه در ایام پایانی سال ادامه داشت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار داشت: در ایام‌ تعطیلات نوروزی برای فعالیت کشتارگاه ها کشیک و شیفت پیش بینی شد تا در تعطیلات نوروزی هم مرغ مورد نیاز در بازار عرضه شود.

ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal