آخرین اخبار

10. فروردين 1401 - 9:12   |   کد مطلب: 41809
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اقتصاد مقاومتی و اقتصاد بر پایه مدیریت دانش‌بنیان رمز اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان سردار مظاهر مجیدی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری به بیان اهمیت این موضوع پرداخت و اظهار داشت: رهبری فرزانه انقلاب هر ساله راهبرد اصلی کشور را در قالب شعار سال و یک مساله مهم را به عنوان دغدغه نظام بیان می‌کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های گذشته شعار سال را با تاکید بر محور اقتصادی و حوزه تولید نامگذاری کرده اند و معظم له با توجه به شناخت کامل مشکلات نظام جمهوری اسلامی و مردم، مستمر بر موضوعات اقتصادی تاکید می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: ایشان با نامگذاری شعار سال به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» جهت‌گیری اقتصادی یک سال آینده کشور را برای رفع مشکلات مشخص کردند.

سردار مجیدی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری‌های اقتصادی کشور مساله «تولید» است که توجه به آن موجب رشد اقتصادی، افزایش اشتغال، درآمد و قدرت خرید، ایجاد رفاه عمومی می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود توانمندی های بالای کشور در زمینه‌های مختلف اما در حوزه اشتغال و مسائل اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آنها منویات حکیمانه‌ رهبری فرزانه انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از نظر رهبر معظم انقلاب راهکاری برای حرکت رو به جلو در اهداف اقتصادی و رفع مشکلات اقتصادی است بنابراین باید از ظرفیت‌های بی شمار موجود در کشور برای تحقق شعار سال بهره گرفت که در این راستا باید تولید بر مبنای دانش و توجه به اشتغال‌آفرینی در حوزه تولید در دستور کار جدی مسئولان قرار گیرد.

سردار مجیدی ادامه داد: موضوع شعار سال باید فصل الخطاب همه افراد باشد و همه باید برای عملی کردن شعار سال به صورت جهادی عمل کنند تا این شعار به گفتمان ملی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: تحقق شعار سال نیازمند مدیریت جهادی برای بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود بوده که در این دولت این نوع مدیریت آشکار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال و اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای تحقق پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب گفت: سپاه و بسیج توجه و حمایت از مراکز و نهادهای تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان را در طول سال‌های اخیر در دستور کار خود قرار داده‌ که امید می‌رود امسال نیز  یک سازماندهی و بازخورد جدیدی را از مجموعه‌هایی که می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند فراهم کنیم.

سردار مجیدی اضافه کرد: نامگذاری سال نباید در حد حرف و شعار باقی بماند در این راستا رهبری معظم انقلاب نیز بر اکتفا نکردن به کارهای سطحی همچون درج نام سال بر تابلوی خیابان‌ها یا بر سربرگ دستگاه‌ها تاکید کردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal