آخرین اخبار

16. فروردين 1401 - 9:01   |   کد مطلب: 41864
حسین عسگری‌مهرور از واکسیناسیون 22 درصدی دانش‌آموزان ابتدایی و 90 درصدی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم خبر داد و گفت: در شهرستان اسدآباد 8 پروژه در حوزه تعلیم و تربیت نیمه کاره مانده است که برای شروع کار نیازمند اعتبار هستند.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  از وضعیت واکسیناسیون دانش‌آموزان در این شهرستان اظهار کرد: از 10 هزار دانش‌آموز ابتدایی حدود 2 هزار نفر دانش‌آموز واکسن دریافت کردند که معادل 22 درصد می‌شود.

 

وی همچنین از واکسیناسیون بالای 90 درصدی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان دو دز را دریافت کردند که دوز سوم برای آنان اجباری نبود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: البته وزیر آموزش و پرورش تأکید و یا اجباری برای واکسیناسیون دانش‌آموزان در زمان بازگشایی مدارس  نداشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه های نیمه کاره آموزش و پروش پرداخت و گفت: شهرستان اسدآباد در این حوزه 8 پروژه نیمه تمام دارد که قول مساعد برای پرداخت اعتبار در اردیبهشت ماه داده شده که کار را به اتمام برسانند.

 

عسگری‌مهرور با بیان اینکه 4 پروژه نیمه تمام در شهر اسدآباد هستند، افزود: این پروژه ها شامل استخر شنا و مدرسه شهید سعیدی با 55 درصد پیشرفت، کانون فرهنگی شهید طائفی با 95 درصد، و مدرسه شهرک احمدخمینی 40 درصد پیشرفت دارند.

 

وی تصریح کرد: 4 پروژه دیگر آموزش و پرورش در روستاهای قاضی مردان، سمیران، وندرآباد و مأوا هستند که البته مدرسه سمیران تنها سیستم گرمایشی آن باقی مانده است.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal