آخرین اخبار

13. آبان 1398 - 9:30   |   کد مطلب: 33912
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: در حادثه واژگونی خودروی سمند در روستای رستم آباد، دانش آموزان حادثه دیده اهل روستای کینی سایه بودند که حالشان خوب است و تنها یک نفر از آنان به همدان اعزام شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، غلامرضا همایی‌لطیف در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به حادثه واژگونی خودروی سمند حامل دانش آموزان در یکی از روستاهای اسدآباد، اظهار کرد: این دانش آموزان پسر اهل روستای کینی‌سایه و در مقطع راهنمایی بودند که در مدرسه شبانه روزی روستای رستم آباد در حال تحصیل می کنند.

 

وی گفت: دانش آموزان با وسیله نقلیه یکی از اقوام خود در حال رفتن به مدرسه بودند که براثر انحراف یک دستگاه خودروی دیگر واژگون می‌شود و 5 دانش اموز دچار آسیب می شوند.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد اذعان داشت: بعداز انتقال 5 دانش آموز به بیمارستان و مداوای آنها حال 4 نفر از خوب و به خانه برگشتند اما یکی از آنان که از ناحیه سر دچار حادثه شده بود، به بیمارستان همدان منتقل شد.

 

وی با بیان اینکه این دانش آموزان که در مدرسه شبانه روزی تحصیل می‌کنند قاعدتا" باید در مدرسه زندگی کنند و البته تمام امکانات برای ماندن آنها در مدرسه فراهم است، افزود: به دلیل درخواست خود و والدینشان در تردد بین مدرسه و منزل هستند البته این مدرسه تا روستای محل زندگی آنها تنها 5 کیلومتر بیشتر فاصله دارد و پیاده هم میتوانند به مدرسه بروند.

 

همایی‌لطیف با بیان اینکه دانش‌آموز حادثه دیده که به همدان اعزام شده بود، امروز عمل می شود، از مردم خواست برای سلامتی وی دعا کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal